اسکالونی: تا زمانی که مسی آنجاست باید از بازی او لذت ببریم


سرویس خبر شماره: 1816996 |
08 فروردين 1401 ساعت 09:29 |
173 امتیاز خبر|

0نظرات

لیونل اسکالونی سرمربی تیم ملی آرژانتین معتقد است خداحافظی لیونل مسی چیزی است که دیر یا زود اتفاق خواهد افتاد.

سرمربی آرژانتینی به خبرنگاران گفت: همه در حال ارزیابی وضعیت خود پس از جام جهانی هستند. من در ذهن بازیکنان نیستم که بدانم دقیقا به چه چیزی فکر می کنند. به هر حال، تا زمانی که مسی اینجاست، باید از بازی او لذت ببرید.”
او با اشاره به اینکه در هر صورت مسی باید از دنیای فوتبال بازنشسته شود، گفت: این قانون زندگی است و در آینده نزدیک این اتفاق خواهد افتاد. هیچ فایده ای ندارد که چند ماه بعد از جام جهانی چه کاری انجام دهید.»
پیش از این آنخل دی ماریا، دیگر ستاره تیم ملی آرژانتین نیز گفته بود که انتظار ندارد بعد از جام جهانی پیراهن تیم ملی را بپوشد و به احتمال زیاد هر نتیجه ای کسب شود، در قطر هم فوتبال ملی خواهد بود. خداحافظی کن



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، صحبت های مسی پس از دیدار برابر ونزوئلا در مقدماتی جام جهانی 2022 قطر در منطقه آمریکای جنوبی حواشی بسیاری داشت.
این بازیکن آرژانتینی مدعی شد که تصمیم دارد پس از جام جهانی که پاییز امسال برگزار می شود از مسابقات داخلی خداحافظی کند و باید در بسیاری از مسائل تجدید نظر کند.
این موضوع باعث شد خبرنگاران در کنفرانس مطبوعاتی اسکالونی از همان ابتدا صحبت های مسی را زیر سوال ببرند و اسکالونی تایید کرد که این بازیکن بالاخره روزی باید از فوتبال خداحافظی کند.