امید – تیم ملی نساجی; فردا در اردوی تیم ملی


سرویس خبر شماره: 1816840 |
06 فروردين 1401 ساعت 16:35 |
89 امتیاز خبر|

0نظرات

تیم امید که سیکل جدید تمرینات خود را در اردوی تیم ملی پشت سر می گذارد، فردا در دیداری دوستانه میزبان تیم نساجی است.

با تصمیم سرمربی تیم امید؛ ایران با ترکیب بازیکنان زیر 21 و زیر 23 سال در مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا شرکت خواهد کرد. در ابتدا مهدی مهدوی کیا تصمیم گرفته بود با بازیکنان زیر 21 سال در این مسابقات حضور پیدا کند تا این بازیکنان برای حضور در دور بعدی مسابقات که ورودی بازی های المپیک است تجربه بیشتری داشته باشند اما با در نظر گرفتن کیفیت بازیکنان کمپ بازیکنان زیر 23 سال نیز تیم امید را همراهی می کنند و هم اکنون در اردوی تیم امید حضور دارند که یکی از آنها بازیکن ذوب آهن خدابنده رید است.



مجله اخبار فوتبال داخلی

مهدی مهدوی کیا در دیداری دوستانه مقابل نساجی و پرسپولیس که در دومین دیدار روز سه شنبه برگزار می شود، بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم امید را ارزیابی خواهد کرد تا اردوهای بعدی تیم امید با جدیت بیشتری شکل بگیرد و در آینده قابل پیش بینی باشد. اردوی بعدی بازیکنان منتخب برای شرکت در اردوی تیم امید.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، این بازی در اردوی تیم های ملی برگزار می شود. هدف تیم امید آماده سازی برای مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا در تاشکند است که خردادماه با حضور 16 تیم برگزار می شود و تیم نساجی تمرینات خود را برای بازی مقابل فولاد دنبال می کند. این دیدار 12 فروردین ماه در ورزشگاه امام رضا مشهد برگزار می شود.