اگر یحیی به تیم دیگری می رفت با او می رفتیم. معلوم نیست فصل بعد پرسپولیس باشم یا نه!



اسمار ویرا در حاشیه تمرین تیم فوتبال پرسپولیس درباره شرایط این تیم گفت: ابتدا سال نو را به همه مردم ایران تبریک می گویم و امیدوارم سالی پر از موفقیت باشد. برکت و برآورده شدن همه آرزوهایشان. از دوشنبه بعد از یک هفته تمرین را شروع کردیم و تمرینات بسیار آرامی داشتیم که از آن راضی هستم. حضور تماشاگران بسیار خوب است و ارتباط بین تیم و هواداران را بسیار بیشتر می کند.

وی در مورد اینکه آیا با باشگاه برای تمدید قرارداد پرسپولیسی ها صحبتی داشته است، گفت: تمرکز اصلی من روی این فصل است. قرارداد من در پایان فصل به پایان می رسد و مشخص نیست فصل آینده در این تیم باشم یا خیر. بنابراین در چنین شرایطی روی فصل جاری تمرکز می کنم.

عثمر درباره وضعیت بازیکنان تیم ملی که در تمرین حضور نداشتند بیان کرد: وحدت حنان اف تنها مصدوم ما است که در دیدار تیم ملی تاجیکستان مقابل عربستان مصدوم شد. با کادر پزشکی تاجیکستان برای تعیین میزان مصدومیت وی در تماس هستیم. به بیرانوند و کنعانی ها هم استراحت بیشتری دادیم تا با انرژی کامل به تمرینات برگردند.

وی در پاسخ به این سوال که امیدش به قهرمانی پرسپولیس در این فصل چیست، خاطرنشان کرد: قبل از عید شرایط خوبی داشتیم و امیدوارم در این شرایط ادامه دهیم و به هدفمان که قهرمانی در لیگ است برسیم.

عثمر در ادامه درباره وضعیت پرداختی های باشگاه به بازیکنان و کادر فنی گفت: همه از وضعیت مالی باشگاه اطلاع دارند. باشگاه تمام تلاش خود را می کند تا با وجود مشکلات به این تعهدات عمل کند. درست است که مبلغی را که باید دریافت می کردیم نگرفتیم اما باشگاه تلاش می کند این مشکل را برطرف کند.

سرمربی برزیلی پرسپولیس درباره تساوی برزیل و اسپانیا در دیداری دوستانه گفت: داوران دو پنالتی به اسپانیا دادند که نباید می زدند. بازی باید 3-1 به سود برزیل تمام می شد.

وی درباره بازیکنان نسل جدید تیم ملی فوتبال برزیل بیان کرد: برزیل نیز مانند آلمان و اسپانیا از بازیکنان جوانی استفاده می کند که آینده درخشانی دارند.

وی در ادامه با اشاره به اظهارات یحیی گل محمدی مبنی بر حمایت از سرمربی عثمر در پرسپولیس خاطرنشان کرد: یحیی برای من هم مربی خوبی بود و هم معلم خوبی بود. از او چیزهای زیادی درباره فوتبال ایران یاد گرفتم. اگر او به تیم دیگری می رفت، شاید تمام کادر فنی با او می رفتند، بنابراین من الان حرفی برای گفتن ندارم.

عثمر درباره اولین حضور بانوان در تمرین پرسپولیس نیز بیان کرد: خیلی خوشحال شدم که زنان به غیر از مسابقات رسمی که می آیند، در تمرینات هم حضور داشتند. در برزیل این اتفاق در فرهنگ ما می افتد و من برای فوتبال ایران هم از این موضوع خوشحالم.

بیشتر بخوانید: واکنش هواداران به اعتراض استقلالی ها به مالکیت پرسپولیس/ برخی تیم ها مشکل مالی ندارند! + ویدیو



سرویس داخلی اخبار فوتبال