بازتاب سوپرگل هلند در رسانه ها؛ ناگهان هیولا ظاهر شد

خدمه: بوروسیا دورتموند به خوبی سازماندهی شده بود و مقابل منچسترسیتی جنگید، اما تنها یک گل دیگر ارلینگ هالند برای نتیجه نهایی به سود سیتی کافی بود.



مجله اخبار فوتبال خارجی

نگهبان: بوروسیا دورتموند دقیقا می دانست که ارلینگ هالند چه توانایی هایی دارد. او طی دو سال و نیم در 89 بازی 86 گل برای این باشگاه به ثمر رساند. آنها از قبل از خطر او آگاه بودند و اگرچه مهاجم منچسترسیتی به مدت 84 دقیقه توسط هم تیمی های سابقش کنترل شد، اما در نهایت زهر خود را ریخت.

ورزشکاری: دورتموند با دفاع مصمم به رهبری متس هوملز کهنه کار، موفق شد هلند را در دقایق زیادی از بازی مهار کند. با این حال، همانطور که در مسابقات قبلی اتفاق افتاده بود، تنها یک لحظه طول کشید تا ستاره نروژی زهر خود را بیرون بیاورد.
رسانه های اسپانیایی
علامت گذاری: هالند سیتی را نجات داد و دورتموند را با یک ضربه کاراته نابود کرد. ستاره نروژی با ضربه ای درخشان در دقیقه 84 بازگشت سیتی را کامل کرد.


سرویس خبر شماره: 1843863
24 سپتامبر 1401 @ 5:45 ب.ظ
733

0نقطه نظر

گزارش:

گازتا دلو اسپورت: منچسترسیتی مانند رئال تیمی غیرقابل پیش بینی است. وقتی به نظر می رسد که او تمام شده است، او به دشمن لطف می کند. هلند با گل زیبای خود قهرمان مسابقه شد.

دنیای ورزش: امشب زمان هلند برای رویارویی با دورتموند بود. او مقابل تیم قدیمی خود قرار گرفت و اگرچه دورتموند در بیشتر بازی تیم بهتری بود، اما با گل ستاره نروژی بازی را واگذار کرد. دورتموند بازیکن تعیین کننده خود را در دو فصل اخیر در منچسترسیتی دید و در نهایت به ضربه دیدنی او شکست خورد.

رسانه های نروژی
Dogbladet: پایانی دیوانه کننده به لطف هیولایی به نام هالند. زمانی که منچسترسیتی بیشتر به او نیاز داشت، ارلینگ ظاهر شد و کاری را که باید انجام می داد انجام داد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شب گذشته بوروسیا دورتموند در دومین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف منچسترسیتی رفت و با نتیجه 1-2 مقابل این تیم شکست خورد.
این نتیجه در حالی حاصل شد که جود بلینگهام موفق شد اولین گل این دیدار را به ثمر برساند و تیمش را مقابل حریف قرار دهد. آنها تا دقایق پایانی این دیدار از حریف پیش بودند اما به یکباره شرایط تغییر کرد.
جان استونز 10 دقیقه مانده به پایان وقت قانونی موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند، اما این پایان ماجرا نبود و هالند که به ندرت در این بازی بازی می کرد، چهار دقیقه بعد به شکلی باورنکردنی و با ایجاد گل برتری سیتی را به ثمر رساند. حرکتی آکروباتیک در دروازه تیم قدیمی خود. تلاش این بازیکن نروژی برای زدن این گل تحسین و ناباوری بسیاری را برانگیخت.

دیلی می میرد: همه چیز کلیشه ای شد و دورتموند با گل بازیکن سابق خود و غافلگیری شکست خورد. هلند با گل دیدنی خود پیروز این مسابقه شد.
ایمیل روزانه: تصور می شد که درخشش هلند در دنیای فوتبال موقتی است، اما او در دورتموند درخشید و حالا در سیتی ارزش های خود را در هر بازی ثابت می کند. یک والی خوب تنها شش دقیقه مانده به زمان بازی را به نفع منچسترسیتی تغییر داد. هیچ کلمه ای نمی تواند این گل را توصیف کند. ورزشگاه با گل او منفجر شد.

سن: به نظر می رسید بلینگهام ستاره بازی خواهد بود اما با گل آکروباتیک هالند این موضوع ناگهان تغییر کرد. پپ گواردیولا گل هلند را با گل یوهان کرایف به اتلتیکو مادرید در سال 1973 مقایسه کرد. گل هلند شگفت انگیز بود و سیتی را برد.

پوست داشته باشد: هلند مقابل باشگاه سابقش قهرمانانه انجام داد. امیدواریم زلاتان به او افتخار کند.

فرانسه

نشریه اسپورت وان آلمان پوشش گل خوب هلند را در رسانه های اروپایی منتشر کرد:

Aas: این دورتموند بود که بیشترین موقعیت ها را در طول بازی خلق کرد و شاگردان پپ گواردیولا فقط مالکیت توپ را در اختیار داشتند. خطرات بازی از دورتموند بود اما سیتی پس از دریافت یک گل توانست به بازی برگردد و کار دورتموند را با گل تماشایی هلند به پایان برساند.

رسانه ایتالیایی
Tutosport: این اولین دیدار هلند با تیم سابقش دورتموند بود و پس از اینکه جان استونز چهار دقیقه مانده به پایان بازی را به تساوی کشاند، به زیبایی دروازه سیتی را به ثمر رساند.

رسانه انگلیسی

گل دیدنی ارلینگ هالند به دورتموند که باعث پیروزی منچسترسیتی شد بازتاب گسترده ای در رسانه های اروپایی داشت.

بازتاب سوپرگل هلند در رسانه ها؛  ناگهان هیولا ظاهر شد