بی خوابی ناشی از آرنج دربی تیم ستاره استاره

به نظر می رسد استقلال الان هم همین وضعیت را دارد. در حالی که انتخاب ها برای یحیی در تیم پرسپولیس راحت تر است، ریکاردو ساپینتو باید ساعت ها فکر کند تا تیم نهایی خود را برای دربی انتخاب کند. نفراتی که روی نیمکت استقلال هستند افرادی هستند که قبلا تجربه حضور در لیست ثابت استقلال را داشته اند و حتی در تیم تاثیرگذار حضور داشته اند. نمونه او در خط دفاعی است، سیاوش یزدانی و محمدحسین مردمند که کمتر در این تیم بازی می کردند از مهره های ثابت این تیم در فصل گذشته بودند.

و البته از مشکلات یک تیم ستاره ای ناراضی است. طبیعی است که بازیکنان گلایه کنند و از اینکه تیم را نمی سازند ناراحت باشند. ریکاردو ساپینتو تاکنون هدایت تیم پر ستاره را بر عهده داشته است و پس از قهرمانی در سوپرکاپ، اکنون به سمت قهرمانی در لیگ برتر می رود.



مجله اخبار فوتبال داخلی

تیم ستاره ای هم خالی از مشکل نیست و اولین مشکل این است که سرمربی برای انتخاب تیم چالش دارد.

بی خوابی ناشی از آرنج دربی تیم ستاره استاره

کدام ترکیب برای دربی بهتر است؟ این سوالی است که ذهن ریکاردو ساپینتو را به خود مشغول کرده و ساعت ها در پاسخ به این سوال فکر کرده و حتی دچار بی خوابی شده است. چون این دربی اولین دربی ریکاردو ساپینتو است. بازی ای که او خوب می داند حتی در حد قهرمانی در لیگ برتر است. البته او خوش شانس است زیرا به لطف این بازیکنان در طول مسابقه می تواند تعویض های خوبی انجام دهد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بد نیست نقل قولی از کارلوس کی روش داشته باشیم که می گوید گاهی برای انتخاب تیم نهایی ساعت ها با همکارانم بحث می کنیم و سردرد داریم تا جایی که به زور چند قرص می خوریم تا آرام شویم.


سرویس خبر شماره: 1860089
28 دسامبر 1401 ساعت 12:32 |
4.8K |

2نقطه نظر

ساپینتو و دردسر بیشتر از یحیی