تاریخی سازی مرکب دارالعظیم با گل خودش 90 + 4 دقیقه

در حالی که کاوازاکی ژاپن در پلی آف گوانگژو چین در یک بازی تساوی پیش رفت تا با تفاضل گل بهتر (13+) پیش بیفتد، گل به خودی پارک سرنوشت گروه را تغییر داد. جوهر التعزیم با کسب 13 امتیاز اولین صعود تاریخ خود را بر دوش هوادارانش جشن گرفت و کاوازاکی (11) و اولسان (10) به ترتیب در رده های دوم و سوم گروه قرار گرفتند تا قهرمان این دو گروه. فصل های قبل از عروج حذف نخواهد شد. .



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1822142 |
10 ارديبهشت 1401 ساعت 18:04 |
1,315 امتیاز خبر|

0نظرات

اشتباه بزرگ مدافع اولسان سرنوشت گروه را تغییر داد.

این تیم امشب به مصاف قهرمان 2020 این رقابت ها رفت. اولسان و اینک التعظیم هر دو 10 امتیاز داشتند و برنده قطعاً بالا می رفت و در صورت تساوی کار به اما و اگر می رسید.

این دیدار حساس به شکل جالبی آغاز شد. لئوناردو در دقیقه 5 با یک ضربه ایستگاهی دیدنی برای میزبان به گل رسید تا ورزشگاه سلطان ابراهیم را تا آستانه انفجار پیش ببرد. اما تنها یک دقیقه بعد آمانو با یک شوت بزرگ از داخل محوطه جریمه بازی را به تساوی کشاند. 90 دقیقه بعدی بازی دو تیم دیگر تا دقیقه چهارم وقت اضافه به گل نرسید، پارک یون وو، مدافع تیم اولسان به اشتباه دروازه خودی را باز کرد.

نماینده گمنام مالزی کار بزرگی انجام داد و اولین صعود خود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا را به ثمر رساند و اولسان را شکست داد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آخرین شب رقابت های گروه یک لیگ قهرمانان آسیا (منطقه شرق) سوژه اتفاقات بسیار جالب و البته تاریخی بود. تیم مالزیایی اینک باو پس از دو بازی امشب توانست به عنوان رهبر یکی از سخت ترین گروه ها به مرحله یک هشتم نهایی راه یابد.