تخت نصرتی: خبر از بازی پرسپولیس می رسد


سرویس خبر شماره: 1893924
14 مارس 1401 در 09:15
2.6 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

پرسپولیس ثبات بسیار خوبی دارد

شرایط پرسپولیس چطور؟
مهمترین ویژگی پرسپولیس ثبات از نظر بازیکن و کادر فنی است. حتی بازیکنان جدیدی که در این فصل به پرسپولیس آمدند قبلا در این تیم بازی کرده اند یا شاگرد یحیی گل محمدی بوده اند. پرسپولیس از نظر فنی تیم خوبی است اما شکست دادن این تیم در تبریز دور از دسترس نیست.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تراکتور و پرسپولیس امروز میزبان یکی از چشم نوازترین دیدارهای فصل خواهند بود؛ بازی ای که تراکتور می تواند 4 امتیاز برای پرسپولیس کسب کند. محمد نصرتی سرمربی تراکتورسازی بر این باور است که اگر می‌خواهند قهرمان شوند باید 3 امتیاز این بازی را کسب کنند. او به سوالات همشهریانش در خصوص وضعیت تراکتورسازی، تقابل با پرسپولیس و موضوعات مختلف پاسخ می دهد.

شما در مسابقات اخیر جهش خوبی در رده بندی داشته اید، فکر می کنید تراکتور شانس قهرمانی دارد؟
امسال شرایط کمی سخت است اما شانس خود را برای قهرمانی یا رتبه های اول جدول امتحان می کنیم. اگر بخواهیم به قهرمانی فکر کنیم باید پرسپولیس را شکست دهیم چون با پیروزی مقابل پرسپولیس با 4 امتیاز به بالای جدول می رسیم و در تبریز مقابل سپاهان هم بازی می کنیم. این بازی ها برای ما مهم است.

مچ پای مصدوم محمدرضا اخباری به این دیدار راه می یابد؟
بله اخباری در آخرین تمرین بدون مشکل خاصی تمرین کرد و به بازی امروز خواهد آمد.

1695181

پرسپولیس تیمی است که عموما در اکثر بازی ها حریف خود را تحت تاثیر قرار داده است. فکر می کنید بتوانید در طول بازی از انجام این کار آنها جلوگیری کنید؟
بازی امروز را حتما ببینید!

اما بازی امروز بدون تماشاگر برگزار می شود.
بله حیف که این مسابقه بدون تماشاگر برگزار می شود. با این حال قول می دهم هر دو تیم فوتبال خوبی ارائه دهند. پرسپولیس و تراکتورسازی در زمین فوتبال بازی می کنند و هر دو تیم علاقه مند به فوتبال هجومی هستند. امیدوارم تیم ما در این بازی 3 امتیاز کسب کند.

1705645

چرا بازی در ورزشگاه یادگار برگزار نمی شود؟
کیفیت زمین این ورزشگاه خوب نیست و ما تیمی هستیم که می خواهیم در زمین فوتبال بازی کنیم.

رضا اسدی فصل گذشته روزهای خوبی را در پرسپولیس سپری نکرد. این بازیکن چطور تبدیل به تراکتور شد؟
در بازی با استقلال که در تبریز برگزار شد و با 2 گل پیروز شدیم، عباس زاده و کاوه رضایی را در اختیار نداشتیم و قرار شد از اسدی در خط حمله استفاده کنیم. او در آن مسابقه گل نزد اما خیلی خوب بازی کرد و در پست جدیدش به درخشش ادامه داد. اسدی زندگی حرفه ای دارد و پس از پیوستن به تراکتورسازی انگیزه زیادی برای اثبات خود داشت. او حتی می تواند به صورت ثابت در تیم ملی بازی کند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

وضعیت تیم در آستانه بازی با پرسپولیس چگونه است؟
همه چیز خوب پیش می رود و بازیکنان کاملا آماده هستند. روز جمعه تمرین ما با حضور هواداران برگزار شد و واقعا به تیم انرژی می دهند.

دستیار پاکو خامس می گوید تراکتور برای پیروزی مقابل تیم تراکتور آماده است.

تخت نصرتی: خبر از بازی پرسپولیس می رسد