تریلر هفت گلی توسط کارشناس انتقاد از “شدت” لیورپول پیش بینی شد

لیورپول دو هفته پیش با شکست 3-0 مقابل برایتون شکست خورد، اکنون به امید رستگاری به ورزشگاه AMEX بازگشته ایم و یک کارشناس نتیجه بازی را با گلزنی بالا پیش بینی کرده است.

نوشتن برای بی بی سی اسپورتکریس ساتون گفت: ‘4-3. من قصد ندارم از طرفداران لیورپول به خاطر گفتن این حرف عذرخواهی کنم – اما دیگر به تیم آنها اعتماد ندارم.

آن‌ها در بازی‌شان همان شدت بازی را ندارند که زمانی تحت هدایت یورگن کلوپ داشتند، و عبور از خط دفاعی آن‌ها بسیار آسان است، همانطور که برایتون در اوایل این ماه نشان داد که آنها را 3-0 شکست داد.

بیشتر بخوانید: دی زربی لالانا و یکی دیگر از ستاره های برایتون را برای بازی با لیورپول در جام حذفی حذف کرد.

مطمئناً محمد صلاح هنوز هم می تواند کارهای خود را انجام دهد و یک گل درخشان به ثمر برساند اما این برای جبران همه مشکلات پشت سر او کافی نیست.

لیورپول فاصله زیادی با سرعت لیگ برتر دارد، بنابراین من مطمئن هستم که کلوپ دوست دارد قهرمانی در جام حذفی را تجربه کند، اما من نمی بینم که این اتفاق بیفتد.

این ممکن است یک بازی باز باشد که در گذشته برای قرمزها مناسب بود. حالا به دست برایتون بازی می کند و آنها در حال حاضر پر از اعتماد به نفس به نظر می رسند.

می توانم ببینم که چند گل وجود دارد، اما اگر مرغ دریایی برنده شود، آیا واقعاً یک شوک است؟ من اینطور فکر نمی کنم.

خواندن آن برای هواداران ما خوب نیست، اما با توجه به نتایج اخیر، خیلی سخت است که از صحبت‌های مهاجم سابق نوریچ درباره اتفاقاتی که ممکن است در دیدار جام حذفی مقابل تیم روبرتو دزربی بیفتد، شکایت کنیم.

رئیس ما باخت به مرغ دریایی را بدترین بازی ای که تا به حال از یکی از طرف های خود دیده است توصیف کرد و بنابراین تنها نکته مثبتی که می توانیم از آن بگیریم این است – مطمئناً نمی تواند فقط یک دو هفته بعد بدتر شود؟

ما با یک امتیاز برای اثبات برمی گردیم و حتی ممکن است در موقعیتی غیرعادی قرار بگیریم که در مقابل تیمی که از نظر تاریخی بسیار بزرگتر از آن هستیم، در موقعیتی غیرعادی باشیم، اما نتایج اخیر داستان دو تیم متفاوت را نشان می دهد.

با توجه به دو کلین شیت و عملکرد قابل توجه در دور سوم در این رقابت، امیدواریم این بتواند پایه‌های یک روند بهتر و نیمه دوم بسیار موفق‌تر باشد.

اختصاصی: به روز رسانی سفیان امرابات برای لیورپول – تک تک کلمات آخرین مصاحبه ما با اناس باخار

https://www.empireofthekop.com/2023/01/28/seven-goal-liverpools-intensity/ منبع: