کنایه حاد کاپیتان فولاد به کاپیتان پرسپولیس

در همین رابطه ساسان انصاری بازیکن باشگاه فوتبال خوزستان ساعاتی پس از این دیدار به مصاحبه برخی بازیکنان پرسپولیس پاسخ داد:برای من عجیب بود که بازیکنان پرسپولیس در رختکن ماندند و بیرون نیامدند تا زمانی که ما در ورزشگاه بودیم. خودم یکی از بازیکنانی بودم که با آنها مصاحبه کردم. هرچند سرمربی پرسپولیس سخنان تندی را علیه فوتبال خوزستان بیان کرد. باشگاه، من با احترام با ایشان و کادر فنی پرسپولیس صحبت کردم، انتظار داشتیم اگر دعوا و بحثی شد بین تیم های فنی کادرفنی باشد، نه اینکه برخی بازیکنان زمین را خالی ببینند و علیه سرمربی ما صحبت کنند. ”

به گزارش “ورزش”، فولاد خوزستان در شرایطی موفق شد پرسپولیس را شکست دهد که بازیکنان تیم میهمان به شدت به اتفاقات و حواشی این دیدار اعتراض کردند و در پایان بازی در میکس زون فولاد آرنا واکنش شدیدی نشان دادند. استادیوم

فولاد بازیکن باتجربه خوزستانی مصاحبه تندی علیه صحبت های برخی بازیکنان پرسپولیس در میکس زون فولاد آرنا انجام داد.

کنایه حاد کاپیتان فولاد به کاپیتان پرسپولیس

سروان فولاد با اشاره به نام سغدانیه می افزاید: “از شنیدن حرف های او واقعا متعجب شدم. فکر می کردم حداقل به بزرگتر از خودش احترام بگذارد. آیا کمال رئیس کمیته انضباطی است که خودش تصمیم می گیرد؟ اینکه یک بار دیگر حرف های او را بشنود. من فقط یک توصیه به کمال دارم. با بزرگان بحث نکنید.»

1795835

انصاری در پایان می گوید: “امیدواریم کارشناسان داوری تمام صحنه های مسابقه را ببینند و منصفانه قضاوت کنند. امیدوارم دیگر شاهد این رفتارها از سوی بازیکنان خاصی نباشیم. در این بین بازیکنان فولاد در زمین صحبت کرده اند نه در منطقه مختلط”. و فضای مجازی!در پایان بدون توجه به این حرف ها یک بار دیگر این پیروزی را به هواداران فولاد تبریک می گویم.این مسابقه و اتفاقات آن برای ما تمام شده است.تمام هدف ما دیدار با تراکتور خواهد بود.



مجله اخبار فوتبال داخلی

وی همچنین درباره اظهارات فرشاد فرجی می گوید: وی ادامه داد: تا جایی که من یادم می آید برخی از داوران در ورزشگاه های دیگر امنیت نداشتند و دو سه ساعت در رختکن حبس بودند، آیا مردم اهواز قاتل هستند که فرجی به آنها توهین می کند و می گوید اگر داور پنالتی می داد. او زنده از شهر ما خارج نمی شد؟اهواز و هواداران ما خط قرمز ما هستند و اجازه نمی دهیم بازیکنی اینطور به آنها توهین کند متاسفم بابت این حرف ها فوتبال برد و باخت دارد ظاهراً انتظار داشتند ما ببازیم دوست دارم پرسپولیسی ها به جای این خط ها از مشکلات فنی حرف بزنند و بگویند که مقابل ما حرفی برای گفتن ندارند.


سرویس خبر شماره: 1867225
08 فوریه 1401 در 1:50 ب.ظ
1.9 هزار |

0نقطه نظر

ساسان انصاری: با بزرگترها بحث نکنید