تصمیم عجیب فلیک: جلسات را با لباس مبدل تماشا کنید!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ناکامی تیم ملی آلمان در جام جهانی 2022 قطر انتقادات زیادی را نسبت به عملکرد و ترکیب فلیک از سوی کارشناسان و هواداران این تیم برانگیخته است.
با این حال، فدراسیون فوتبال این کشور به این نتیجه رسیده است که بهترین راه ادامه همکاری با سرمربی آلمانی است و امیدوار است که او بتواند قهرمانی یورو 2024 را که به میزبانی این کشور برگزار می شود، برای آنها به ارمغان بیاورد. .
رقابت های مقدماتی یورو 2024 قرار است تا دو ماه دیگر در اروپا برگزار شود و آلمان برای دور نبودن از شرایط مسابقه و عملکرد بازیکنان این امکان را دارد که در روزهای بازی های داخلی با سایر تیم ها بازی کند. فلیک برای خوردن در نظر گرفته است

1764406

هانسی فلیک، سرمربی تیم ملی آلمان حالا قصد دارد مسابقات بازیکنانش را به صورت ناشناس تماشا کند.

تصمیم عجیب فلیک: جلسات را با لباس مبدل تماشا کنید!

روزنامه بیلد گزارش داده است که سرمربی آلمان تصمیم جالب و عجیبی گرفته و قصد دارد لباسی شیک به تن کند و به صورت ناشناس در ورزشگاه های مختلف به همراه دستیارانش حاضر شود تا بتواند عملکرد بازیکنان مورد نظر خود را ببیند.
تصمیم او این است که از گمانه زنی ها و شایعات در مورد اینکه کدام بازیکنان شانس دعوت به تیم ملی را دارند، جلوگیری کند. گفته می شود فهرست مارس آلمان پر از شگفتی ها و بازیکنان غیرمنتظره است.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1867220
08 فوریه 1401 @ 13:32 |
نمایش 4K |

0نقطه نظر