تعویض اجباری و اولین گل رونالدو در لیگ برتر (تصویر)


سرویس خبر شماره: 1847402
17 اکتبر 1401 ساعت 10:40 ب.ظ
6.5 هزار |

4نقطه نظر

در دقیقه 44 بازی و در حالی که نیمه اول نزدیک بود با تساوی 1-1 به پایان برسد، کاسمیرو توپ را به جناح چپ فرستاد که رونالدو در آن حضور داشت. رونالدو موفق شد سیموس کولمن مدافع ایرلندی اورتون را شکست دهد و با ضربه پای چپ دروازه پیکفورد را باز کند. نیمه اول یونایتد با گل رونالدو با برتری 2-1 به پایان رسید.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سرانجام کریستیانو رونالدو امشب در دیدار منچستریونایتد و اورتون موفق شد اولین گل فصل خود را در لیگ برتر برای شیاطین سرخ به ثمر برساند.

کریستیانو رونالدو در بازی های قبلی این فصل در لیگ اروپا تنها یک گل به ثمر رسانده بود اما در لیگ برتر نتوانست حتی یک گل به حریف یونایتد بزند. او از این فرصت غیرمنتظره استفاده کرد و به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد تا به تنهاچ ثابت کند که می تواند به عنوان بازیکن فیکس برای یونایتد موثر باشد.

رونالدو امشب به دستور اریک تنهاچ همانند بازی های قبلی یونایتد در لیگ برتر، دیدار مقابل اورتون را از روی نیمکت آغاز کرد. اما در دقیقه 22 این فرصت برای ستاره پرتغالی پیش آمد و مصدومیت و خروج اجباری آنتونی مارسیال، رونالدو را به دستور تنهاخ وارد زمین کرد.

کریستیانو رونالدو که پس از مصدومیت آنتونی مارسیال وارد زمین شده بود، گل دوم تیمش را وارد دروازه اورتون کرد و یونایتد نیمه اول بازی مقابل اورتون را با برتری 2 -1 به پایان رساند.

تعویض اجباری و اولین گل رونالدو در لیگ برتر (تصویر)