تغییر ویژه در ترکیب استقلال در سال 1402

این هافبک توانا در چند روز گذشته به طور کامل بهبود یافته و در دو بازی تدارکاتی استقلال بعد از هفته بیست و سوم به طور کامل در زمین بازی کرد تا مصدومیتش برطرف شود.

اتفاق ویژه استقلال در سال جدید، بازگشت مهدی مهدی پور به لیست اصلی این تیم خواهد بود.

تغییر ویژه در ترکیب استقلال در سال 1402

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مهدی مهدی پور بدون شک یکی از بازیکنان قدرتمند و خلاق استقلال در سال های اخیر بوده است. این هافبک تکنیکی که فصل گذشته یکی از ارکان اصلی قهرمانی استقلال بود کمتر از دو ماه پیش از ناحیه ساق پا دچار مصدومیت شد.

سرمربی استقلال در غیاب مهدی پور از سعید مهری و آرش رضوند در خط هافبک تیمش استفاده کرد و حالا با بازگشت خط هافبک اصفهانی به احتمال زیاد به جمع خروجی ها اضافه خواهد شد.

مهدی پور در روزهای اخیر به وضعیت بدنی خوبی رسیده است و در تعطیلی تمرینات جمعی استقلال به شکل خاصی کار خود را پیش خواهد برد. با از سرگیری تمرینات استقلال از روز پنجشنبه، او با سایر بازیکنان پیشرفت می کند و به نظر می رسد به زودی در ترکیب اصلی خود بازی کند.


سرویس خبر شماره: 1896883
آوریل 01, 1402 در 2:45 ب.ظ
20 هزار امتیاز خبر|

7نقطه نظر

مهدی پور خط هافبک را در اختیار دارد

مصدومیت مهدی پور در شرایطی اتفاق افتاد که معمولا مصدومیت دوقلو به دلیل عضلانی زمان زیادی نمی برد اما به دلیل بدشانسی این بازیکن مصدومیتش طولانی شد و مدت زیادی از تمرینات گروهی و مسابقات دور شد.

با شرایطی که مهدی پور پیدا کرده بعید نیست در بازی هفته بیست و چهارم لیگ برتر مقابل ذوب آهن دوباره شروع کند و پیراهن استقلال را بر تن کند.



مجله اخبار فوتبال داخلی