توافق شفاهی پی اس جی با ستاره پر سر و صدا بارسا

به گزارش درگذشت مرکاتو، عثمان دمبله با پاری سن ژرمن برای انتقال به این تیم به توافق شفاهی رسیده است.

در واقع، دمبله و به خصوص مدیر برنامه های او، محمد سیسوکو، تمایلی به کاهش وضعیت مالی خود ندارند که منجر به بن بست در تمدید قرارداد او شده است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، وضعیت آینده عثمان دمبله به یکی از ابهامات بزرگ فوتبال اروپا تبدیل شده است. ستاره فرانسوی آخرین فصل حضورش در بارسا را ​​سپری می کند و حالا می تواند بدون هیچ مشکلی با هر باشگاه دیگری مذاکره کند، اما اخیراً گفته می شود که اگر شرایط اجازه دهد، بالاتر از تمدید قراردادش با بلوگرانا نیست.


سرویس خبر شماره: 1815587 |
25 مارس 1400 در 14:28 |
7,407 |

0نظرات

از سوی دیگر بازی های اخیر عثمان دمبله و آمادگی فوق العاده این بازیکن انگیزه مدیران بارسلونا را برای تمدید قرارداد با این بازیکن ایجاد کرد اما همچنان مانع بزرگی برای ماندن این ستاره فرانسوی در سرمربیگری وجود دارد. نوکمپ که به نظر می رسد اگر این مشکل حل نشود، دیگر فرصتی برای دمبله برای ادامه کار در بارسا وجود نخواهد داشت.

همچنین از مدت ها پیش گفته می شد که انتقال به پاری سن ژرمن محتمل ترین گزینه برای آینده عثمان دمبله در صورت ترک بارسلونا خواهد بود. در همین رابطه مرکاتو با انتشار گزارشی مدعی شد که پاری سن ژرمن با دمبله مذاکراتی داشته و حتی با این بازیکن به توافق شخصی هم رسیده است. پیاژی قصد دارد کیلیان امباپه را جایگزین ستاره فرانسوی کند که قرار است تابستان امسال راهی رئال مادرید شود.



مجله اخبار فوتبال خارجی