تیم ملی شماره 10 با گل به اردو می رود

انصاری فرد که فصل گذشته 4 گل در سوپرلیگ یونان به ثمر رساند، در بازی مقابل پارالیمنی توانست اولین گل خود را با پیراهن اومونیا قبرس به ثمر برساند.

این مهاجم که پس از روی کار آمدن کارلوس کی روش به عنوان سرپرست کادر فنی تیم ملی مجددا به فهرست تیم ملی ایران دعوت شد، با این هدف راهی اردوی تیم ملی خواهد شد و بدون شک انگیزه مضاعفی برای ادامه کار خواهد داشت.



مجله اخبار فوتبال داخلی

اومونیا با گلزنی مهاجم ایرانی خود مقابل پارالیمنی پیروز شد.

تیم ملی شماره 10 با گل به اردو می رود


سرویس خبر شماره: 1844344
28 سپتامبر 1401 در 00:04
9.3K |

2نقطه نظر

شکستن طلسم انصاری فرد در قبرس;

کریم انصاری فرد که پس از پیوستن به اومونیا در دو تعویض و دو بازی تبانی موفق به گلزنی نشد، در بازی با پارالیمنی طلسم را شکست و در دقیقه 57 موفق شد گل سوم تیمش را برای قرار گرفتن در آستانه پیروزی به ثمر برساند.

اومونیا که مهاجم ایرانی خود را تا دقیقه 60 و سه دقیقه پس از گل او در اختیار داشت، در نهایت با نتیجه 4 بر صفر مقابل پارالیمنی به پیروزی خانگی رسید و 6 امتیازی شد و به رده هشتم جدول صعود کرد.لیگ یک قبرس. .

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در آخرین دیدار از هفته چهارم لیگ یک قبرس، تیم فوتبال اومونیا از ساعت 21:30 عصر یکشنبه در حالی که کریم انصاری فرد را در ترکیب و خط حمله سومی دید، به مصاف پارالیمنی یازدهم جدول رفت. بازی مستقیم

نیمه اول این بازی با برتری 2 بر صفر یاران انصاری فرد مقابل پارالیمنی به پایان رسید اما عملکرد هجومی اومونیا در ادامه ادامه یافت و این تیم توانست گل سوم ملی پوش ایرانی تیم خود را به ثمر برساند.