جباری: استقلال در سطح لیگ بسته نشد

وی افزود: مهمتر از آن کادر فنی باید کنترل شود. مربیان باید به بازیکنان الهام بخشند و انگیزه بدهند، اما آنها دائماً در حاشیه هستند. کادر فنی تیم مشکل دارد و استقلال قهرمان بازی نمی کند. این دو بازی را با ملوان و مس کرمان مقایسه نکنید. آجورلو مدعی شد که تیم را در سطح لیگ تعطیل کرده است، که اصلا اینطور نیست. برخی از بازیکنان اصلاً به نام استقلال نمی رسند. استقلال تیم بزرگی است و نیاز به بازیکنان بزرگ دارد. طبق قراردادهای امضا شده، بازیکنانی که در حد نام استقلال نیستند آنقدر پول دریافت کرده اند که اگر بخواهند بروند، باشگاه دیگری آنها را به این قیمت نمی خواهد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: حرکات و رفتارهای احساسی ساپینتو به ضرر یک تیم بزرگ است.

جباری: استقلال در سطح لیگ بسته نشد

ما در هر شرایطی می خواهیم استقلال پیروز شود

بازیساز سال های طولانی استقلال و تیم ملی درباره اینکه آیا با نتایج اخیر و کاهش فاصله 8 امتیازی می توان به ادامه کار آبی ها امیدوار بود، گفت: استقلال دیده می شود. در این شرایط مثبت و امیدوار بود، اما باید در نظر داشت که اگر رقبا امتیاز از دست نمی دادند، 8 امتیاز اختلاف وجود داشت. ممکن است در دیدارهای بعدی استقلال امتیاز از دست بدهد و رقبا امتیاز جمع کنند. با همه این مسائل استقلال در خون ماست. ما می خواهیم او در هر شرایطی پیروز شود.

قراردادها آنقدر بالاست که هیچ بازیکنی حاضر به جدایی نیست

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، علی جباری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص دیدار استقلال مقابل مس کرمان اظهار داشت: بارندگی شدید بود و کیفیت بازی را کاهش داد. عملکرد پسرها در نیمه اول عالی نبود اما در نیمه دوم بهتر بازی کردند. این تیم مثل قهرمانی بازی نمی کند. استقلال با این شرایط به خصوص مقابل تیم های بزرگ مشکل دارد.

وی افزود: تمام حرکات فیلمبرداری و دیده می شود. باید یک دوره به کادر فنی بدهند تا بتوانند اعصابشان را کنترل کنند. در این حالت بازیکنان به راحتی بازی می کنند. در کل استقلال شرایط خوبی پیدا کرد و انشالله بهتر از این هم خواهد شد. من هم دوست دارم وقتی می بینم مردم در خیابان می گویند تیم شما خوب بازی کرد و برد. ما هم خوشحال خواهیم شد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

جباری با اشاره به رفتارهای احساسی کادرفنی استقلال گفت: رفتارهای این کادرفنی بر روحیه بازیکنان داخل زمین تاثیر می گذارد. رفتار احساسی ساپینتو به ضرر تیم بزرگی مثل استقلال است. هر حرکتی در این تیم زیر ذره بین است. اگر دیگران اشتباه کردند، سرمربی استقلال نباید اشتباه کند. آنها باید خودکنترلی بیشتری داشته باشند. این رفتارها روی روحیه بازیکنان تاثیر می گذارد و دیدیم که روزبه گشتی چقدر عصبی شده است.

پیشکسوت استقلال گفت: قیمت ها بسیار بالاست. بدیهی است که بازیکن برای پس گرفتن پول خود به آن نزدیک می شود. این بزرگترین خیانت به استقلال است. لیست به گونه ای پر شده است که خالی کردن آن بسیار دشوار است. چند بازیکن اصلاً در حد نام استقلال نیستند، اما به قیمت تیمی که جمع کردند نگاه کنید. با توجه به این ارقام طبیعی است که بازیکن به آنجا نرود. میگه اگه منو نمیخوای پس پولمو بده تا برم! مدیرعامل سابق فکر می کند کار مهمی انجام داده است اما با این اعداد و ارقام او است که بزرگترین ضربه را به استقلال زد. بازیکنی که ارزشش مثلا 2 میلیارد است، 10 میلیارد با او قرارداد بسته است، پس برای کمتر گرفتن جای دیگری نمی رود. اصلاً به این مسائل توجهی نداشتند. بعضی ها فقط در فضای مجازی تعریف می کنند. خواسته یا ناخواسته اینها ضربه بیشتری به تیم زد.

1522003


سرویس خبر شماره: 1868287
14 فوریه 1401 ساعت 08:02 |
1.9 هزار |

0نقطه نظر

رفتار عاطفی ساپینتو به تیم آسیب می زند

رفتار ساپینتو به تیم آسیب می زند