جدیدترین واکنش به ادعای جنجالی یحیی گل محمدی


سرویس خبر شماره: 1868413
14 فوریه 1401 در 09:16 ب.ظ
58.7 هزار |

12نقطه نظر

وی ضمن حمایت از سرمربی باشگاه پرسپولیس از کمیته داوران و فدراسیون فوتبال خواست به قضاوت های داده شده توجه بیشتری داشته باشند تا حقی از این تیم ضایع نشود.



مجله اخبار فوتبال داخلی

وی برای نشان دادن تصمیم قاطع خود در این زمینه در اولین جلسه تمرینی پس از دیدار با آلومینیوم از اعضای تیم امید خود برای شرکت در تمرین دعوت کرد و بر آنها نظارت کرد.

یحیی گل محمدی پس از اتفاقات دیدار مقابل آلومینیوم اراک با اعتراض به اشتباهات داوری اعلام کرد که در ادامه فصل با تیم امید به مصاف حریفان خواهد رفت.

جدیدترین واکنش به ادعای جنجالی یحیی گل محمدی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سرمربی پرسپولیس که از از دست دادن چهار امتیاز تیمش در دو بازی اخیر به شدت عصبانی بود، با اعتراض شدید خود به کمیته داوران و فدراسیون فوتبال به این مشکل واکنش نشان داد. گل محمدی در بخشی از اعتراض خود مدعی شد به دلیل این اعتراض در دیدار هفته آینده مقابل نفت آبادان مقابل تیم امید حاضر خواهد شد.

اما حالا محمد محمدی، قائم مقام باشگاه پرسپولیس در حالی که این سخنان را که با عصبانیت سرمربی تیمش از قضاوت داوری هفته های اخیر برانگیخته شده، تکان دهنده خواند، از همراهی بازیکنان تیم امید در تمرینات خبر داده است. اما اینکه مقابل نفت آبادان از حضور آنها نهایت استفاده را بردند، بعید و احتمالا غیرممکن است.