جلن هرتس به ذهنیت مایکل جردن و کوبی برایانت اشاره می کند

فیلادلفیا ایگلز QB Jalen Hurts اشاره کرد که چگونه بازی‌های سوپر باول «همه در جزئیات هستند» همانطور که مایکل جردن و کوبی برایانت قبل از مسابقه یکشنبه گفتند.

طبق سایت‌های شرط‌بندی NFL، فیلادلفیا 1.5 امتیاز برای برنده شدن در سوپر باول است و هارتز نیز در کنار پاتریک ماومز، تراویس کلس و ای جی براون، کاندیدای اصلی برای برنده شدن سوپر باول MVP است.

محتوای مرتبط با NFL



https://sportslens.com/news/jalen-hurts-references-michael-jordan-and-kobe-bryant-ahead-of-super-bowl/ منبع:

“آیه مورد علاقه من – می دانید، من چیزهای زیادی را در کالج مرور کردم و به نوعی به من چسبید – جان 13:7 “شاید الان ندانید، اما بعداً خواهید فهمید.”

جردن و برایانت مجموعاً 11 قهرمانی NBA را به دست آوردند و به طور گسترده به عنوان دو نفر از بهترین بازیکنان تاریخ در نظر گرفته می شوند زیرا هارتز به دنبال الهام گرفتن برای جهش از مانع نهایی و بازگرداندن جام لومباردی به فیلادلفیا است.

Jalen Hurts می تواند قوس رستگاری را با پیروزی در Super Bowl کامل کند

“خب، منظورم این است که اولین سال حضورم در اینجا، احتمالاً حتی نمی‌خواستند من را به اینجا برسانند. احتمالا یکی از آن چیزها است، اما همیشه خودش را کنترل می کند.

این جوان 24 ساله اذعان کرد که در فصل تازه کار او افراد زیادی بودند که به توانایی او شک داشتند و با انتخاب درفت موافق نبودند.

هارتز توسط ایگلز با انتخاب 53 در دور دوم درفت NFL 2020 پیش‌نویس شد، اما همیشه در فیلادلفیا برای مدافع سابق ایالت آلاباما و اوهایو آفتابی نبود.

Jalen Hurts در صحبت با رسانه ها قبل از سوپربول مورد انتظار آخر هفته، به ذهنیت قهرمانی اسطوره های NBA مایکل جردن و کوبی برایانت به عنوان کلید پیروزی اشاره کرد.

“وقتی شما در چنین بازی هایی بازی می کنید… کوبی، ام جی همیشه در مورد آن صحبت می کنند، شما در بازی هایی مانند این بازی می کنید، به جزئیات مربوط می شود.”@JalenHurts در ذهنیت قهرمانی کامل 💯 pic.twitter.com/klAKj63hqT