حسین خانی امیدوار است به بدشانسی مقابل استقلال پایان دهد

سرمربی مس کرمان در روزی که تیمش شایسته نتیجه بود مقابل پیکان تسلیم پنالتی شد تا حالا آماده جدال با استقلال باشد.

حسین خانی امیدوار است به بدشانسی مقابل استقلال پایان دهد


سرویس خبر شماره: 1867293
08 فوریه 1401 ساعت 17:00
582

0نقطه نظر

فرزاد حسین خانی حالا امیدوار است با حضور سایر بازیکنان خارجی در تیمش و بازیکنانی که به خدمت گرفته، مس با قدرت بهتری در مسابقات بعدی حاضر شود. آنها هفته آینده در دیداری حساس مقابل استقلال به میدان می روند و ببینیم با چه نتیجه ای می توانند از این درگیری خارج شوند. جایی که حسینخانی با انگیزه ای متفاوت مقابل حریف ظاهر می شود و امیدوار است بدشانسی از تیمش گرفته شود و با حمایت هواداران نمایشی دیدنی و جذاب خلق کند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از پیروزی دلگرم کننده مقابل نفت مسجد سلیمان که وضعیت نارنجی پوشان در جدول را به میزان قابل توجهی بهبود بخشید و آنها را از منطقه خطر دور کرد، امیدوار بودند در بازی خارج از خانه مقابل پیکان نتیجه خوبی کسب کنند. .

دیدار دو تیم پیکان و مس کرمان در انقلاب کرج با یک پنالتی از سوی داور به سود خودروسازان به پایان رسید. و این در حالی است که در دقایق پایانی بازی مسی موقعیت های خوبی روی دروازه حریف ایجاد کرد و می توانست به حداقل امتیاز برسد. آنها حتی در دقایق پایانی روی یک صحنه مشکوک به پنالتی اعتقاد داشتند که داور آن را نادیده گرفت. اما فرم بازی مس کرمان به خصوص در دقایقی که از حریف عقب افتاد، امید زیادی را برای کسب نتیجه مطلوب در آینده ایجاد کرد.

1795949