واقعیت آخرین شایعات نقل و انتقالات ساندر برگ به لیورپول – باشگاه لیورپول

روز جمعه، پل هکینگ باتم، مدیر شفیلد یونایتد، تایید کرد که باشگاه چمپیونشیپ به همراه ایلیمان ندایه به نروژی علاقه مند شده است، اما “هیچ پیشنهادی” وجود نداشته است.

علاقه وجود داشته است اما هیچ پیشنهادی وجود ندارد.»

گمانه زنی هایی در میان جمع آوری کنندگان اخبار توئیتر تشنه کلیک به وجود آمد که به نقل از “منابع” مشابه از چلسی، هر دو باشگاه با انتقال دیرهنگام این بازیکن 24 ساله مرتبط بودند.



https://www.thisisanfield.com/2023/01/the-reality-of-latest-sander-berge-to-liverpool-transfer-rumours/ منبع:

دبی، امارات متحده عربی - یکشنبه، 11 دسامبر 2022: یورگن کلوپ، مدیر لیورپول، قبل از بازی سوپرکاپ دبی 2022 بین باشگاه لیورپول و المپیک لیون در ورزشگاه آل مکتوم.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

این پس از آن توسط انتخاب شد لیورپول اکو، talkSPORT و BBC Sport، در میان دیگران، همه ظاهراً واقعیت این گزارش های اخیر را نادیده می گیرند.

– نسخه Anfield (@AnfieldEdition) 27 ژانویه 2023

با توجه به مسائل مالی آنها، شاید منطقی باشد که شفیلد یونایتد با ارزش ترین دارایی های خود را در اسرع وقت تغییر دهد.

با این حال، گفته می شود که گمانه زنی ها در مورد برگه و ندایه، که هر دو با باشگاه های لیگ برتر مرتبط شده اند، از سوی اعضای باشگاه مطرح شده است.

?| لیورپول قرار است قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات، برای جذب ساندر برگ، هافبک شفیلد یونایتد، با چلسی مبارزه کند. [@siphillipssport] pic.twitter.com/v6J45Ul0MY

در حال حاضر، هیچ داستانی در مورد لیورپول و برگه وجود ندارد، با پیوندهایی که در عوض به دلیل علاقه تاریخی و نیاز درک شده برای خرید هافبک تقویت شده است.

با توجه به بسته شدن پنجره نقل و انتقالات در ساعت 23 روز سه شنبه، بعید است که قرمزها پس از جذب کودی گاکپو به جمع خود اضافه شوند.

برگه یک بند آزادسازی 35 میلیون پوندی در قراردادش دارد، اما تقریباً مطمئناً با قیمت ارزان‌تری در دسترس خواهد بود.

در روزهای پایانی نقل و انتقالات ژانویه، شایعات ادعاهای جدیدی از سوی لیورپول برای جذب ساندر برگ از شفیلد یونایتد مطرح شده است.

شفیلد یونایتد در حال حاضر تحت تحریم نقل و انتقالاتی است که توسط EFL اعمال شده است، اما Heckingbottom امیدوار است که مالکان باشگاه موافقت کنند که “بازیکنان مهم تر از آن جدا نشوند.”

علاقه وجود داشته و همیشه وجود دارد. قبل از باز شدن پنجره ها شروع به شنیدن آن می کنید،” او به خبرنگاران از جمله گفت یورکشایر لایو.

آرتور که قرار است ظرف سه هفته آینده بازگردد و فابیو کاروالیو که آخرین دقایق اخیرش در خط حمله بوده است، تنها غایبان بزرگسالان هستند.

با وجود این، سر و صدایی در میان هواداران وجود دارد که یک هافبک دیگر را به خدمت بگیرند تا گروهی را تقویت کنند که چه باور کنید چه نه، اکنون از نظر تعداد قوی ترین است.

اما این امر باعث توقف شایعات در مورد انتقال برگه هافبک شفیلد یونایتد نشده است که به نوبه خود باعث نگرانی هواداران در شبکه های اجتماعی شده است.

این احتمالاً مورد دیگری از استفاده از نام لیورپول برای ایجاد علاقه خواهد بود و هر حرکتی برای برگه فقط در شرایط اضطراری اتفاق می افتد مانند قرارداد با بن دیویس در سال 2021.