خبر غیر منتظره: طبقه دوم ورزشگاه آزادی تعطیل شد!

قنبرزاده در خصوص اینکه چه زمانی می تواند از 100 درصد ظرفیت ورزشگاه آزادی استفاده کند، گفت: طبق جلساتی که در استانداری برگزار شد، مواردی را مطرح کردند و توافق کردیم که فدراسیون فوتبال بخشی از این مسائل را حل کند. . البته ما در شرایط سخت مالی هم هستیم. شرکت توسعه و تجهیز به منابع نیاز دارد. وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد که بازسازی کامل ورزشگاه آزادی زمانبر است. اما کابینه و دولت باید کمک کنند. اما توان مالی وزارت ورزش محدود است. ورزشگاه آزادی یک ورزشگاه ملی است و تقاضای مردم این است که هر چه زودتر این ورزشگاه، ورزشگاه مطرح کشور بازسازی شود. ورزشگاه آزادی را یک پروژه اضطراری ببینند. این موضوع نیز نیازمند کمک هیات وزیران و رئیس جمهور است.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، منصور قنبرزاده نایب رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص ورود تماشاگران به ورزشگاه ها و همچنین وضعیت سخت ورزشگاه آزادی توضیحات مفصلی ارائه کرد و گفت: از این هفته از زاویه مناسب و از هفته آینده مسابقاتی را با حضور تماشاگران برگزار خواهیم کرد. این امر با وضعیت بهتر و توسعه بیشتر انجام خواهد شد. همچنین باید جزئیاتی در مورد ظرفیت پذیرش تماشاگران در استادیوم ها ارائه کنم. ظرفیت هر ورزشگاه توسط مدیران ذیصلاح هر استان تعیین می شود. استاندار، هیئت تامین، اداره کل ورزش و جوانان، اداره فوتبال و خود باشگاه ها در استان خود دارای کرسی و تشکل هستند و بسته به وضعیت ورزشگاه ها و شرایط استان درصد تعیین می کنند. تماشاگران به ورزشگاه خواهند آمد.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال درباره وضعیت طبقه اول ورزشگاه آزادی گفت: در این دو سه روز چندین بار رصد کردیم. برخی از محوطه های طبقه اول نیز با توجه به سازمان های مهندسی تاسیسات و مهندسی امنیت شرکت توسعه ملاحظاتی دارند. بحث رد بازی استقلال و ملوان و برگزاری مسابقات با حضور تماشاگران در بازی های آینده مطرح شد اما ما علاقه مند بودیم که تماشاگران از این دیدار بازگردند. با توجه به محدودیت های فنی، مهندسی و امنیتی ورزشگاه آزادی، ظرفیت محدودی را برای این دیدار در نظر گرفته ایم تا جان تماشاگران را نجات دهیم.

نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال اعلام کرد که طبقه دوم ورزشگاه آزادی ظرفیت پذیرش هواداران را ندارد.

خبر غیر منتظره: طبقه دوم ورزشگاه آزادی تعطیل شد!

وی در ادامه بیان کرد: در بررسی هایی که در دو سه جلسه در تهران انجام دادیم به این نتیجه رسیدیم که متاسفانه طبقه دوم ورزشگاه آزادی کاملاً از کار افتاده است، زیرا نیاز به بازسازی دارد. کارشناسان رسمی دادگستری احتمال خطر را به این صنف داده اند. این معامله به ورزشگاه آزادی و شرکت توسعه اعلام شد تا فعلا از طبقه دوم ورزشگاه آزادی استفاده نشود.


سرویس خبر شماره: 1866603
04 فوریه 1401 @ 22:22 |
22.6 هزار |

8نقطه نظر

قنبرزاده: کارشناسان رسمی اعلام خطر کرده اند