خبر مهم: در لیگ بعدی هم VER نداریم!


سرویس خبر شماره: 1821825 |
08 ارديبهشت 1401 ساعت 08:21 |
831 |

0نظرات

آب پاک روی دست فوتبالیست ها؛

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کمی قبل و بعد از بازی دوستانه تیم ملی منتخب با هنرمندان، سعید مظفری زاده در پاسخ به سوالی مبنی بر پیش بینی خود از نحوه عملکرد سیستم کمک داور ویدیویی در فوتبال ایران، با اطمینان تاکید کرد: این سیستم متعلق به لیگ 20 است و دومی نخواهد آمد و شاید در لیگ بیست و سوم شاهد استفاده از این فناوری در فوتبال ایران باشیم.
اکنون در چارچوب بازی ایران مقابل کره جنوبی شاهد اجرای آفلاین سیستم کمک داور ویدیویی بوده ایم. در لیگ بعدی خبری از این سیستم در فوتبال ایران نخواهد بود.
خداداد افشاران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چه زمانی می توانیم شاهد استفاده از این فناوری در فوتبال کشور باشیم، افزود: با توجه به اینکه فدراسیون مشکلات خاص خود را دارد و تیم ملی در حال آماده سازی برای جام جهانی است، من این کار را نمی کنم. فکر نکن VAR فصل بعد می رسد. اما به نظر می رسد از شروع مسابقات بعدی (قهرمانی بیست و سوم) شاهد اتفاقات بسیار خوبی باشیم.
بیشتر مشکلات این روزها در فوتبال کشور به دلیل نبود سیستم کمک داور تصویری است و بسیاری از اعضای تیم با نمایش تصاویری که در تلفن همراه خود دیده اند، سعی در تغییر تصمیم داوران دارند. این موضوع حواشی عجیب خود را دارد و به دلیل مشکلات بزرگی که فدراسیون فوتبال برای آماده سازی تیم ملی برای حضور در جام جهانی قطر با آن مواجه است، ممنوعیت ورود بانوان به ورزشگاه ها، تغییر بند وضعیت و… ، حداقل یک فصل دیگر باید او را در هر ورزشگاه کشور ببینیم!



مجله اخبار فوتبال داخلی

رئیس کمیته داوران گفت: سیستم کمک داور ویدیویی به دلیل مشکلات مختلف فدراسیون به فصل آینده فوتبال ایران نمی رسد.