خداحافظی با مربی معروف ریورپلات: آماده باش در اروپا

درخشش ریورپلاته تحت مدیریت گویاردو باعث شده بود که چندین باشگاه اروپایی در سال های اخیر برای جذب او تلاش کنند، اما گویاردو همه این پیشنهادها را رد کرد و ترجیح داد به مدیریت ریور ادامه دهد. به همین دلیل در بین هواداران این تیم و در فوتبال آرژانتین محبوبیت فوق العاده ای دارد.

اما گایاردو در کنفرانس مطبوعاتی امروز به هواداران ریورپلاته شوک بزرگی وارد کرد و گفت قراردادش با این تیم در دسامبر به پایان می رسد. خداحافظی می کند و دیگر روی نیمکت ریور نمی نشیند. گایاردو بدون ورود به این تیم بدون شک بار دیگر توجه باشگاه های بزرگ فوتبال اروپا را به این مربی آرژانتینی جلب خواهد کرد.

گایاردو امروز گفت: “قرارداد من در دسامبر به پایان می رسد و پس از آن دیگر در این باشگاه نخواهم بود. این یکی از سخت ترین و دردناک ترین تصمیماتی بود که باید می گرفتم. می خواهم از همه کسانی که به من کمک کردند تشکر کنم. مورد اعتماد.” کنفرانس مطبوعاتی انجام دادن”.

گایاردو در سال 2014 به ریورپلاته پیوست و با این تیم 14 جام کسب کرد. او در این مدت یک بار قهرمان لیگ آرژانتین، ۶ بار قهرمان جام حذفی و ۷ بار قهرمان جام باشگاه های قاره آمریکای جنوبی شد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

مارسلو گایاردو، سرمربی مشهور و محبوب ریورپلاته ساعاتی پیش در نشست خبری اعلام کرد که از آذرماه دیگر سرمربی این تیم نخواهد بود.

خداحافظی با مربی معروف ریورپلات: آماده باش در اروپا

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مارسلو گویاردو در هشت سالی که روی نیمکت ریورپلاته آرژانتین نشست، یکی از موفق ترین دوران تاریخی باشگاه بود.


سرویس خبر شماره: 1848046
21 مه 1401 ساعت 9:50 ب.ظ.
23.5 هزار |

5نقطه نظر