خرمگاه: به آقای اسکوچیچ خسته نباشید می گویم


سرویس خبر شماره: 1816816 |
06 فروردين 1401 ساعت 13:35 |
227 |

0نظرات

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، برخی از کارشناسان معتقدند باخت تیم ملی مقابل کره لازم بود تا نقاط ضعف خود را پیدا کنیم. زمانی که او سرمربی شد من خودم یکی از منتقدان بودم اما وقتی به عنوان مربی در یک تیم کار می کنم کاملا این را درک می کنم. تیم ملی با اسکوچیچ بردهای متوالی داشته است و او شرایط خوبی را برای ما ایجاد کرده است. با همین نفرات، آقای ویلموتس بازی هایی را باخت که شرایط سختی را برای ما به ارمغان آورد، اما خدا را شکر بازی های هایب را بردیم که ما را در صدر جدول قرار داد. اگرچه می‌توانم بگویم در بازی با کره نمی‌توانستیم زنده باشیم، اما البته این را به این می‌سپاریم که سرمربی تیمش می‌خواست مردمش را بشناسد و آنها بازیکنان اصلی نبودند و بازی کردن با کره در آنها سخت بود. قلمرو
وی در مورد این مسابقه ادامه داد: می توان از چیدمان انتقاد کرد، وقتی مسابقه کمی شلوغ شد، در حالی که از ابتدا می توانست منصفانه باشد، چیدمان بهتر شد. به آقای اسکوچیچ و تیم فنی اش تبریک می گویم، آنها در شرایط خوبی بودند و خوب کار کردند. بازی هایی بود که مقابل کره باختیم اما من می گویم ما ایران هستیم و باید همیشه برای کشورمان بازی کنیم تا بتوانیم برنده شویم اما فوتبال می برد و می بازد و یک ست مساوی است. امیدوارم بتوانیم لبنان را شکست دهیم و کره در مقابل امارات امتیاز از دست بدهد و دوباره صدرنشین باشیم.
این مدیر فوتبال افزود: ما اصلا نمی توانیم به آقای اسکوچیچ تند باشیم، فقط می توانیم به عنوان یک هموطن از او انتقاد کنیم، می گوییم خسته نباشید، به بچه های تیم ملی تبریک می گویم، امیدواریم بازی لبنان به خوبی پیش برود. .
خرمگاه در پاسخ به این سوال که آیا تغییر سرمربی در این مقطع درست است یا خیر، توضیح داد: اینکه بگوییم مربی ما باید ایرانی باشد یک فکر است. گفته می شود او زحمت کشید و به راحتی تیم را به جام جهانی رساند. همه قبول دارند که خیلی خوب و با قدرت به جام جهانی رسیدیم. ما باید به اسکوچیچ و تیمش پاداش دهیم. من به شخصه فکر می کنم باید کاری کنیم که جایزه را به آقای اسکوچیچ بدهیم و پاداش او این است که خود جام جهانی روی نیمکت است و امیدواریم انشاالله برای اولین بار از گروه خود بیرون بیاییم. . زمان. می دانیم کار بسیار سختی است و هنوز اتفاق نیفتاده است، اما انرژی مثبت می دهیم و همه ایرانی ها دوست دارند این اتفاق بیفتد. امیدواریم این اتفاق برای اسکوچیچ، کادرش و تیم ملی ما بیفتد.
بازیکن سابق تیم ملی درباره اضافه شدن علیرضا جهانبخش و مرتضی پورعلی گنجی به اردوی تیم ملی پس از منفی شدن تست کرونا گفت: هر بازیکنی که اضافه شود می تواند برای تیم ما یک امتیاز قوی باشد. امیدواریم انشاالله تیم ملی در بازی های تیم ملی پیش رو هم مثل قبل از بازی با کره خیلی خوب و سخت کار کند.
وی درباره میزبانی ایران در دیدار مقابل کره گفت: ما میزبان هستیم. تیم لبنان برابر نیست، ما هم ایران هستیم و نفرات خیلی خوبی داریم و باید تلاش کنیم تا نتیجه خیلی خوبی بگیریم و مسابقات جام جهانی را تماشا کنیم تا بتوانیم شرایط خیلی خوبی داشته باشیم.
خرمگاه یادآور شد: امیدوارم هر چه زودتر کرونا که سه سال است مردم جهان را آزار می دهد برطرف شود و برای همه مردم جهان و مردم کشورم آرزوی سلامتی و شادکامی دارم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

سرمربی صنعت نفت آبادان مدعی است اسکوچیچ در جام جهانی هم باید روی نیمکت بنشیند تا بابت کارش چنین پاداشی بگیرد.