داروین نونز با ضربه مهلکی که مصدوم شد، از وظایف بین المللی کنار رفت



https://www.empireofthekop.com/2023/03/17/darwin-nunez-withdrawn-international/ منبع:

این موضوع پیگیری شد وب سایت رسمی باشگاه ما که نوشت: “داروین نونز از بازی‌های بین‌المللی با اروگوئه برای تعطیلات بین‌المللی ماه مارس کناره‌گیری کرد… نونز اکنون به دلیل مصدومیت بازی‌ها را از دست خواهد داد، همانطور که توسط اتحادیه فوتبال اروگوئه تایید شده است، و در عوض در مرکز آموزشی AXA تحت درمان قرار خواهد گرفت.”

بیشتر بخوانید: (ویدئو) نمایش پرشور کلوپ مقابل مادرید نشان دهنده تعهد تزلزل ناپذیر او به لیورپول است.

داروین نونز توسط اروگوئه برای بازی های بین المللی آتی دعوت شد، اما هم اکنون از سوی تیم ملی او و لیورپول تایید شده است که او بازی ها را به دلیل مصدومیت از دست خواهد داد.

قسمت 73 #پادکست امپراتوری کاپ: گفتگوی نویسنده با کریس رابرتز در مورد فوتبال، سلامت روان… و موارد دیگر!

ما می‌توانیم نگران باشیم که شماره 27 ما قبلاً برای بازی خیلی نامناسب تشخیص داده شده است، در حالی که یک هفته مانده به بازی‌های دوستانه باقی مانده است – یا امیدوار باشیم که استراحت دو هفته‌ای قبل از بازی بعدی ما زمان کافی برای بهبودی کامل را فراهم کند.

به نظر واضح است که در حال حاضر ابهامات زیادی در مورد شدت این موضوع وجود دارد و فقط می توان امیدوار بود که برای احتیاط تصمیمی زودهنگام گرفته شده است، به خصوص به دلیل بزرگی بازی هایی که برای قرمزها در پیش است. .

منچسترسیتی، چلسی و آرسنال در انتظار تیم یورگن کلوپ هستند و همه ما امیدواریم که یک برد سه بازی غیرممکن را داشته باشیم که ما را برای پایانی قدرتمند در فصل و امیدواریم که به جمع چهار تیم برتر صعود کنیم، امیدواریم.

— Selección Uruguaya (@Uruguay) 17 مارس 2023

پس از اخبار مصدومیت استفان باجتیچ، مطمئناً این چیزی نیست که ما نیاز داشتیم.

در عوض، به نظر می رسد که ما اکنون با رقابتی با زمان برای رسیدن به تناسب اندام 23 ساله روبرو هستیم، در حالی که تلاش می کنیم لوئیز دیاز و تیاگو آلکانتارا را برای بازگشت به میادین تحت فشار قرار دهیم – ایجاد تعادلی نامناسب برای دقایق حضور بازیکنان در زمین. اما به آنها نیاز داریم که واقعاً به زمین بخورند.

داروین نونیز بدون مشارکت در 𝐅𝐞𝐜𝐡𝐚 𝐅𝐈𝐅𝐀 por lesión، en su lugar fue convocado جاناتان رودریگز. #ElEquipoQueNosUne pic.twitter.com/4CKAzYen5f

اولین گزارش از نگرانی های تناسب اندام از اروگوئه بود توییتر حسابی که خوانده شده (ترجمه شده): “داروین نونیز به دلیل مصدومیت در 𝐅𝐞𝐜𝐡𝐚 𝐅𝐈𝐅𝐀 شرکت نخواهد کرد، جاناتان رودریگز به جای آن احضار شد”: