دروازه بان سابق لیورپول پشت یک صعود تاریخی

مینیوله دو بار با لیورپول تجربه فینال لیگ قهرمانان را دارد که یکی از آنها در فصل 19-2018 به قهرمانی در لیگ قهرمانان منجر شد. این دروازه بان باتجربه که 35 بازی برای تیم ملی بلژیک انجام داد، در دومین صعود یک تیم بلژیکی (پس از جنت) به دور حذفی لیگ قهرمانان اروپا نقش مهمی را ایفا کرد.

وی در پایان بازی امشب با اتلتیکو که منجر به جشن صعود کلوب بروژ با دو بازی مانده به پایان مسابقات شد، گفت: شب مهمی برای تیم ما است اما کار کلوب بروژ در اروپا هنوز تمام نشده است و می خواهیم به راه خود ادامه دهیم.” .



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یکی از ارکان اصلی صعود تاریخی کلوب بروژ به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا کسی نیست جز سیمون مینیوله، دروازه بان باتجربه ای که سال ها در لیورپول حضور دارد. او که چندین سال پیش به کلوب بروژ پیوست، در این فصل در لیگ قهرمانان اروپا حتی یک گل دریافت نکرده است.

بلژیکی ها با اتکا به درخشش چشمگیر دروازه بان 34 ساله خود که سال ها برای تیم ملی بلژیک بازی می کرد، در سه دوره از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا موفق به گلزنی نشدند. تیم های مقابل آنها (پورتو، اتلتیکو مادرید و لورکوزن) تیم های نزدیک به هم نیستند و چنین عملکردی بسیار قابل توجه است. آنها امشب در اسپانیا اتلتیکو را 0-0 شکست دادند تا چهارمین دروازه متوالی را بسته نگه دارند.

کلوب بروژ امشب در حالی که در چهار بازی گلی دریافت نکرده بود، صعود زودهنگام خود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا را جشن گرفت.

دروازه بان سابق لیورپول پشت یک صعود تاریخی


سرویس خبر شماره: 1847896
21 مه 1401 ساعت 00:05
3.2 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

سیمون مینیوله در UCL گلزنی نخواهد کرد