دروازه بان معروف باید دستمزدش را کاهش دهد/ مشکل تمدید قرارداد

اما اگر داوید دخیا پیشنهاد کاهش دستمزد را بپذیرد این اتفاق خواهد افتاد. دستمزد هفتگی فعلی دخیا او را به دومین بازیکن پردرآمد باشگاه پس از کریستیانو رونالدو تبدیل کرده است و مسئولان باشگاه می خواهند این رقم را حداقل 100 هزار پوند در هفته کاهش دهند. این معامله سالانه پنج میلیون پوند صرفه جویی خواهد کرد.

تاکنون هیچ مذاکره ای بین یونایتد و مدیر برنامه های دخیا بر سر آینده او پس از پایان فصل صورت نگرفته است اما به نظر می رسد تصمیم مسئولان باشگاه در این زمینه قطعی است. البته به نظر می رسد با وجود این شرایط، این مدافع 32 ساله مشتاق ماندن در باشگاهی است که در سال 2011 به آن پیوست. داوید دخیا که در سال های اخیر فراز و نشیب های خود را پشت سر گذاشته است، شانس حضور در این تیم را نیز از دست داده است. در جام جهانی و حالا امیدوار است در ادامه فصل و بعد از این تورنمنت در ترکیب شیاطین سرخ بدرخشد.



سرویس اخبار فوتبال خارجیداوید دخیا برای ماندن در منچستریونایتد باید از دستمزد فعلی خود کم کند. یونایتد در این فصل عملکرد نوسانی داشته است و داوید دخیا یکی از بازیکنانی است که در برخی مواقع مورد انتقاد هواداران قرار گرفته است. دیلی میل با انتشار گزارشی مدعی شد که قرارداد فعلی داوید دخیا با دستمزد 375 هزار پوندی در هفته در اولدترافورد در پایان این فصل به پایان می رسد. باشگاه منچستریونایتد گزینه ای برای حفظ این دروازه بان برای یک سال دیگر در قرارداد در نظر گرفته است و مایل است از این بند استفاده کند.