دوست رونالدو: رفتار تنهاچ شرم آور است

نیمکت نشینی رونالدو در آن دیدار که با شکست سنگین شیاطین سرخ همراه بود، خشم پیر مورگان مجری معروف انگلیسی و دوست نزدیک رونالدو را برانگیخت. مورگان به شدت از اریک تانهاچ انتقاد کرد و او را مغرور، احمق و ساده لوح توصیف کرد.

به نظر می رسد عصبانیت رونالدو از روی نیمکت، که در تصاویر تلویزیونی از ورزشگاه اتحاد مشهود بود، به دوستش سرایت کرده و او را وادار به حمله به سرمربی یونایتد کرد. تنهاچ در پایان بازی گفت که رونالدو را به دلیل احترام به فوتبالش به بازی نفرستاده است.

پیرز مورگان مجری انگلیسی و دوست نزدیک کریستیانو رونالدو از رفتار اریک تنهاچ با ستاره پرتغالی انتقاد کرد و او را با الفاظ تندی خطاب کرد.

دوست رونالدو: رفتار تنهاچ شرم آور است


سرویس خبر شماره: 1846246
10 اکتبر 1401 @ 23:45
32.4K |

0نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کریستیانو رونالدو در بازی امشب منچستریونایتد و منچسترسیتی 90 دقیقه روی نیمکت بود و با نگاهی غمگین و گاه متحیر از روی نیمکت به تماشای باخت تحقیرآمیز 6-3 تیمش پرداخت.

پیرز مورگان در واکنش به نیمکت نشینی رونالدو در توییتر نوشت: “تصور کنید چه کسی کریستیانو را در بزرگترین بازی فصل نیمکت نشین کرد و سپس پنج بازیکن دیگر را از روی نیمکت بیرون آورد و همه ناپدید شدند و هیچ اتفاقی نیفتاد. دیده شد. و بعد. او ادعا می کند که او این کار را به احترام رونالدو انجام داد. تانهاچ مغرور، احمق و ساده لوح است و رفتار او با رونالدو شرم آور است.”



مجله اخبار فوتبال خارجی