دو روز مانده به پایان نقل و انتقالات؛ سرنوشت مبهم آسنسیو


سرویس خبر شماره: 1841150
سپتامبر 08, 1401 در 1:45 ب.ظ
5K |

2نقطه نظر


فابریزیو رومانو، روزنامه‌نگار معروف ایتالیایی در این باره در صفحه توئیتر خود می‌نویسد: «مارکو آسنسیو در دو هفته اخیر توسط مدیر برنامه‌های خود به باشگاه‌های بزرگ انگلیسی از جمله منچستریونایتد و آرسنال پیشنهاد داده است. در حال حاضر آسنسیو نیست. او یکی از گزینه های باشگاه برای آنتونی بود، اما اکنون آنتونی در یک قدمی این باشگاه قرار دارد و شیاطین سرخ هیچ قصدی برای جذب یک وینگر دیگر ندارند.”
به این ترتیب به نظر می رسد که اوضاع برای آسنسیو اصلا خوب پیش نمی رود و با توجه به زمان بسیار کوتاه باقی مانده تا تکمیل نقل و انتقالات، باید منتظر ماند و دید که آینده او چگونه رقم خواهد خورد.
باید دید توپچی ها علاقه ای به جذب این ستاره رئال دارند یا خیر. گفته می شود پس از انتقال قرضی نیکلاس پپه، آرسنال به دنبال جذب یک وینگر جدید است.
در صورت قطعی نشدن انتقال آسنسیو به آرسنال، او باید در این فصل در رئال بماند و برای جایگاهش در این تیم بجنگد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سرنوشت آسنسیو و آینده او در رئال مادرید در حال حاضر سوژه داغ محافل فوتبال است. به نظر می رسید این بازیکن در این فصل در رئال بازی خواهد کرد اما در چند روز اخیر شرایط تغییر کرده و شایعاتی مبنی بر جدایی این بازیکن اسپانیایی و علاقه او به حضور در تیم دیگری برای انجام بازی های بیشتر به گوش می رسد. شایعاتی که آنچلوتی نیز تایید کرد و گفت مشکلی با جدایی آسنسیو ندارد.
هافبک اسپانیایی تا کنون تنها یک بازی در این فصل و به عنوان بازیکن تعویضی انجام داده است، بنابراین جای تعجب نیست که او نمی خواهد در سال جام جهانی در رئال بماند.
یکی از باشگاه هایی که با آسنسیو وارد مذاکره شد، منچستریونایتد بود. شایعه شده بود که شیاطین سرخ قرار است 30 میلیون یورو برای نهایی شدن این انتقال بپردازند.
اما با نهایی شدن انتقال آنتونی ستاره برزیلی از آژاکس به یونایتد، شاید این باشگاه دیگر علاقه ای به جذب آسنسیو در این نقل و انتقالات نداشته باشد.

تنها دو روز تا بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی باقی مانده است اما هنوز تصمیم نهایی مارکو آسنسیو، ستاره جوان رئال مادرید مشخص نیست.

دو روز مانده به پایان نقل و انتقالات؛  سرنوشت مبهم آسنسیو