ستاره آرژانتینی به دنبال خداحافظی خاطره انگیز با یوونتوس است

تاتنهام، آرسنال و لیورپول سه باشگاهی هستند که گفته می شود شرایط پائولو دیبالا را از نزدیک بررسی می کنند. ستاره آرژانتینی پیش از این در سال 2019 پیشنهاد پیوستن به تاتنهام را رد کرد.
با این حال مرکاتو اخیرا گزارشی منتشر کرده و مدعی شده است که علی رغم پیشنهادات لیگ برتری، پائولو دیبالا علاقه مند به پیوستن به پاری سن ژرمن است.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ستاره 28 ساله آرژانتینی در پایان ماه ژوئن و زمانی که قرارداد پائولو دیبالا با یوونتوس به پایان می رسد، به دوران هفت ساله خود در این باشگاه پایان خواهد داد، یوونتوس ماه گذشته رسما اعلام کرد که قرارداد پائولو با دیبالا تمدید نخواهد شد این ستاره خلاق در پایان فصل تورین را ترک خواهد کرد. در واقع دو طرف بر سر دستمزد به توافق نرسیدند و یوونتوس حاضر نشد این رقم را به میزان قابل توجهی افزایش دهد و مبلغ مورد نظر را به دیبالا بپردازد.

دیبالا حداکثر 3 بازی دیگر برای یوونتوس انجام خواهد داد که مطمئنا مهمترین آنها دیدار حساس با اینتر در فینال کوپا ایتالیا خواهد بود. این دیدار عصر چهارشنبه در ورزشگاه المپیک رم برگزار می شود. یوونتوس و اینتر در این فصل سه بار به مصاف هم رفته اند، دو بار در سری آ که یک برد برای نراتزوری بود و بازی برگشت دو تیم با تساوی به پایان رسید. همچنین در دیگر بازی این اینتر بود که بانوی پیر را در سوپرکاپ شکست داد و جام برد.

پائولو دیبالا امیدوار است با یک جام یوونتوس را ترک کند.

مطمئنا در بین بازیکنان یوونتوس، پائولو دیبالا، ستاره آرژانتینی، انگیزه مضاعفی برای درخشش مقابل اینتر خواهد داشت. همانطور که گفته شد، این آخرین شانس دیبالا برای کسب جام در بیانکونری خواهد بود. او این روزها در تمرینات یوونتوس بسیار با انگیزه است و انگیزه زیادی دارد تا یوونتوس را با خاطره ای شاد ترک کند و یک جام را به دست آورد.


سرویس خبر شماره: 1823550 |
19 ارديبهشت 1401 ساعت 21:29 |
1,158 امتیاز خبر|

0نظرات