ستاره مورد علاقه ژاوی با پی اس جی به توافق رسید

در ابتدا شایعاتی مبنی بر اینکه این بازیکن می تواند تا پایان فصل جا بیفتد وجود داشت اما ژاوی به شدت از عثمان دمبله حمایت کرد و از او در ترکیب بارسلونا استفاده کرد. عملکرد فوق العاده این بازیکن در هفته های اخیر به شایعاتی مبنی بر از سرگیری مذاکرات عثمان دمبله و ماندن در بارسلونا منجر شده است.

به نظر می رسد عثمان دمبله راهی پاری سن ژرمن شود.


سرویس خبر شماره: 1816861 |
06 فروردين 1401 ساعت 19:59 |
7038 |

0نظرات

با این حال آس در مورد ستاره فرانسوی ادعاهای متفاوتی داشت. به گزارش رسانه های اسپانیایی، دمبله با انتقال به پاری سن ژرمن موافقت کرده و به احتمال زیاد تابستان امسال راهی پارک دو پرنس خواهد شد. آس ادعا می کند که دمبله ممکن است قبلا با پاری سن ژرمن قرارداد امضا کرده باشد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، جنجال زمستانی بر سر عثمان دمبله به پایان رسید و این وینگر فنی بالاخره در بارسلونا ماندگار شد. با توجه به اینکه مدیران بلوگرانا می خواستند او را در ژانویه بفروشند، سرانجام توافقی بین آنها و تیم ها حاصل شد. به نتیجه نرسید و بارسلونا چاره ای جز حفظ عثمان دمبله تا پایان قرارداد نداشت.

حتی خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا، امروز در یک کنفرانس مطبوعاتی درباره دمبله گفت: “دمبله پسر خوبی است. او از زمانی که اینجا هستیم هیچ مشکلی برای ما ایجاد نکرده است. ژاوی تصمیم گرفته است به او تکیه کند، زیرا او می تواند تغییراتی را ایجاد کند. اگر او می خواهد بماند، باید با سقف دستمزد ما در فصل آینده سازگار شود.