سرمربی چلسی: سخت ترین روز زندگی ام را پشت سر گذاشتم

او در مورد یورگن کلوپ سرمربی لیورپول گفت: من او را بسیار تحسین می کنم. آنها فصل سختی را پشت سر می گذارند اما بازیکنان استثنایی دارند و ما باید آماده شویم.

او درباره تمایلش برای ایفای دائمی این نقش گفت: این چیزی است که کنترلی روی آن ندارم. من فقط روی چیزی که مسئول آن هستم تمرکز می کنم. من 12 ساعت بسیار سخت را زندگی کردم و باید با کنفرانس مطبوعاتی، بازیکنان، رابطه ام با گراهام و تاثیر این تصمیم بر خانواده اش دست و پنجه نرم می کردم.

وی در پایان گفت: از ساعاتی پیش این کار را برعهده گرفتم اما 24 سال است که در فوتبال هستم و به توانایی ام برای کمک به ویژه بازیکنان جوان اعتقاد دارم.



مجله اخبار فوتبال خارجی

برونو سالتر، سرمربی موقت چلسی درباره اخراج گراهام پاتر و آمادگی این تیم برای رویارویی با لیورپول در لیگ برتر انگلیس صحبت کرده است.

سرمربی چلسی: سخت ترین روز زندگی ام را پشت سر گذاشتم


سرویس خبر شماره: 1898886
14 آوریل 1402 در 8:28 ب.ظ
1.8K |

0نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سالتور در نشست خبری پیش از بازی لیورپول صحبت خود را با اخراج پاتر آغاز کرد و گفت: 5 دقیقه پیش با او صحبت کردم. البته این 24 ساعت برای همه ما بسیار سخت بوده است، شما باید با شرایط زندگی کنید. من اکنون اینجا هستم زیرا گراهام و باشگاه فکر می کنند این تصمیم درستی است.

سالتور درباره آمادگی خود برای بازی فردا نیز بیان کرد: این بازی را یک فرصت برای بازیکنان می دانم. این یک شانس برای برد است و آماده سازی کمک زیادی به ما خواهد کرد.