“تغییرات” و داور نامحبوب کلوپ – 10 نکته کلیدی که باید قبل از بازی چلسی مقابل لیورپول بدانید – باشگاه لیورپول

گراهام پاتر پس از یک روند خوب که باعث شد چلسی در نیمه انتهایی جدول سقوط کند، از وظایف مدیریتی خود کنار گذاشته شد.

رکورد اخیر لیورپول در استمفوردبریج ممکن است مثبت تر از آن چیزی باشد که فکر می کنید.

نیوکاسل آپن تاین، انگلیس - شنبه، 18 فوریه 2023: لیورپول چهار تعویض انجام داد که دیوگو جوتا، هاروی الیوت، جیمز میلنر و روبرتو فیرمینو را در جریان بازی لیگ برتر انگلیس بین نیوکاسل یونایتد و لیورپول در سنت جیمز به میدان رفت. پارک  لیورپول 2-0 پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

5. “ما باید آن را مرتب کنیم”

6. نقطه عطف برای کاپیتان

لیورپول، انگلستان - یکشنبه، 29 دسامبر 2019: داور آنتونی تیلور پس از بررسی VAR در جریان بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال انگلیس بین باشگاه لیورپول و ولورهمپتون واندررز در آنفیلد، گل افتتاحیه را به لیورپول اهدا می کند.  (عکس از ریچارد رابرتز/تبلیغات)

لیگ برتر (28) | پل استمفورد
4 آوریل 2023 | 8 شب (BST)


بالا قرمزها!

https://www.thisisanfield.com/2023/04/klopps-changes-unpopular-ref-10-key-things-to-know-ahead-of-chelsea-vs-liverpool/ منبع:

تسلیم لیورپول در نیمه دوم مقابل من سیتی باعث شد تا سرمربی تنها چهار بازیکن را که در شکست 4-1 “خوب” بودند، انتخاب کند.

قرمزها در رده هشتم جدول لیگ قرار دارند و قبلاً در 9 بازی لیگ در فصل جاری شکست خورده اند.

ما دیروز تیاگو را در تمرینات عادی تیمی داشتیم که همینطور خوب است – اما او برای فردا در دسترس نیست، البته.”

اگر او در استمفوردبریج حضور داشته باشد، این هافبک بیست و دومین بازیکن تاریخ باشگاه خواهد بود که به این تعداد می رسد.

او به خبرنگاران گفت: «مشکل کوتاه مدت است. در این لحظه من نمی دانم چه کسی را می توانم صف آرایی کنم.»

من به عنوان یک طلسم یا برای نقاشی های دیواری روی دیوار خانه ها اینجا نیستم. من اینجا هستم تا تحویل بدهم.»

او نام محبوبی در میان هواداران خانگی نیست و به‌طور بحث‌انگیز خطای روی کای هاورتز را در گل اول تاتنهام در جریان تساوی 2-2 در استمفوردبریج در ماه آگوست از دست داد.

منچستر، انگلیس - شنبه، 1 آوریل 2023: جوردن هندرسون، کاپیتان لیورپول، پس از بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال انگلیس بین باشگاه منچسترسیتی و لیورپول در استادیوم سیتی منچستر، افسرده به نظر می رسد.  من سیتی 4-1 پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

کلوپ همچنین اعتراف کرد که برای اینکه بتواند یک دوره پرمشغله برای بازیکنانش مذاکره کند، باید چندین ترفند در تیمش ایجاد کند.

2. کلوپ برای زنگ زدن تغییرات

3. پاتر 48 ساعت قبل از شروع بازی اخراج شد

منچستر، انگلیس - شنبه، 1 آوریل 2023: آلیسون بکر (L) دروازه بان لیورپول (L) و ابراهیما کوناته پس از بازی لیگ برتر انگلیس بین باشگاه منچستر سیتی و باشگاه لیورپول در استادیوم سیتی منچستر افسرده به نظر می رسند.  من سیتی 4-1 پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

منچستر، انگلیس - شنبه، 1 آوریل 2023: یورگن کلوپ، مدیر لیورپول، محمد صلاح را در جریان بازی لیگ برتر انگلیس بین باشگاه منچسترسیتی و لیورپول در استادیوم سیتی منچستر تعویض کرد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

این چهارمین باری خواهد بود که او هدایت یک بازی لیورپول را در این فصل بر عهده می‌گیرد، که آخرین آنها در یکی از سه برد خارج از خانه قرمزها در لیگ نیوکاسل به دست آمد.

او توضیح داد: “نمی‌توانم بگویم که آرسنال کاملاً از صحنه خارج شده است، اما به احتمال زیاد پس از آن لوئیس برمی‌گردد.”

به نظر می‌رسد که لیورپول در این فصل به صورت هفتگی در میان چهار تیم برتر صحبت می‌کند، اما اگر قرمزها نتوانند به زودی به پیروزی‌های معمولی دست یابند، تصویر برای قرمزها تیره و تار به نظر می‌رسد.

7. یک شکارگاه شاد؟

1. دیاز و تیاگو هنوز بیرون هستند

یورگن کلوپ در کنفرانس خبری قبل از چلسی تایید کرد که لوئیز دیاز و تیاگو برای انتخاب در دسترس نیستند.

قرمزها از سال 2013 تنها یک بازی خارج از خانه مقابل چلسی را باخته اند و در آن دوره چهار بار پیروز شده اند.

لیورپول به استمفورد بریج سفر می کند تا بتواند از شکست مقابل من سیتی بازگردد و به دنبال ایجاد حرکت در بازی خانگی است.

چلسی مقابل لیورپول

4. باید برد؟

9. تیلور برای قضاوت

این بازی در میانه یک افتتاحیه سخت در ماه آوریل برای قرمزها برگزار می شود، در حالی که آرسنال، رهبر لیگ هنوز این آخر هفته به آنفیلد خواهد آمد.

پاتر کمتر از 7 ماه پیش جایگزین توماس توچل شد، اما تنها در 12 بازی از 31 بازی که هدایت آن را در تمام رقابت ها بر عهده داشت، موفق به پیروزی شد.

جردن هندرسون در صف سی و پنجاهمین بازی خود در لیگ برای لیورپول است.

در اینجا 10 نکته وجود دارد که باید قبل از بازی چلسی و لیورپول بدانید.

8. یک پیشرفت بزرگ مورد نیاز است

این بازی سه تساوی در این مدت به همراه داشته است و بدون شک چلسی به عنوان میزبان علاقه مند به بهبود این تعداد است.

همچنین می‌توانید تمام فعالیت‌ها را با وبلاگ زنده روز مسابقه This Is Anfield دنبال کنید، که از ساعت 19:15 در دسترس است.

با توجه به اخراج‌های اخیر در لیگ برتر، او در پاسخ به سوالاتی در مورد وضعیت خودش گفت: نیازی به ترس نیست، باید ارائه کنم.

سرمربی تایید کرد که “قطعا” تغییراتی برای بازی سه شنبه شب وجود خواهد داشت و اصرار داشت که می خواهد به بازیکنانش “تا زمانی که ممکن است” فرصت بهبودی بدهد.

این سرمربی به رسانه ها گفت که امیدوار است در هفته های آینده هر دو بازیکن را در اختیار داشته باشد، اما اکنون که این زوج در تمرینات کامل با تیم بازگشته اند.

10. نحوه پیگیری

فصل سختی برای هر دو تیم بوده است و چلسی در رده یازدهم جدول قرار دارد و تنها دو برد از 9 بازی اخیر خود در لیگ کسب کرده است.

بازی چلسی و لیورپول به صورت زنده در لیگ برتر Sky Sports و رویداد اصلی Sky Sports با پوشش از ساعت 19:00 (BST) پخش می شود.

لندن، انگلیس - یکشنبه، 20 سپتامبر 2020: سادیو مانه (C) از لیورپول به همراه هم تیمی هایش ترنت الکساندر-آرنولد (L) و روبرتو فیرمینو (R) پس از به ثمر رساندن اولین گل با ضربه سر در جریان بازی لیگ برتر انگلیس جشن گرفت. چلسی اف سی و لیورپول در استمفوردبریج.  این بازی به دلیل قوانین فاصله‌گذاری اجتماعی دولت بریتانیا در طول همه‌گیری کروناویروس COVID-19 پشت درهای بسته انجام شد.  (تصویر تبلیغاتی)

تنها استیون جرارد و جیمی کاراگر بازی های بیشتری برای قرمزها در دوران لیگ برتر به ثبت رسانده اند.

برونو سالتور برای جانشینی گراهام پاتر در چلسی (زک گودوین/PA) گام برداشته است.

کلوپ از هندرسون، فابینیو، کودی گاکپو و آلیسون به عنوان تنها بازیکنانی نام برد که با هر اعتباری از بازی خارج شدند، رقمی که اگر قرمزها بخواهند چیزی از سفر خود به پایتخت ببرند، باید به میزان قابل توجهی افزایش یابد.

این باعث می‌شود که هواداران لیورپول از مفهوم “جهش سرمربی جدید” وحشت داشته باشند و برونو سالتور، هافبک سابق برایتون، قرار است در این دوره هدایت شود.

استمفوردبریج به طور سنتی یکی از زمین‌های سخت‌تر برای بازدید در این کشور بوده است، اما با توجه به فرم چلسی در این فصل، این بازی باید جایی باشد که لیورپول به دنبال گرفتن هر سه امتیاز از آن باشد.

آنتونی تیلور بازی سه شنبه شب را قضاوت خواهد کرد.

کلوپ در کنفرانس مطبوعاتی خود با لحنی سرسختانه در مورد نیاز به تغییر اوضاع صحبت کرد و گفت که در مورد لیورپول “کاملاً در” است.