حملات بی پایان مطهری به کمیته داوران و داوران!

انتقاد سرمربی نساجی از داوری بازی با گل گهر سیرجان.

حملات بی پایان مطهری به کمیته داوران و داوران!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، حمید مطهری، سرمربی تیم فوتبال نساجی در نشست خبری بعد از بازی با گل گهر سیرجان، اعتراض شدیدی به تیم داوری این دیدار کرد و نتایج ضعیف چند بازی اخیر را نیز پذیرفت. هفته ها در لیگ برتر وی در ابتدای صحبت های خود گفت: صحبت من فقط با خداداد افشاریان شروع می شود. نساجی از نظر هوادار و سن جزو 5 تیم برتر است اما متاسفم برای افشاریان که ما را با داوری رها می کند که من اصلا ندیده ام و وضعیت گروه داوری اینطور است. گل اول گهر خطا بود و بازیکن حریف پا روی سر رضا جعفری گذاشت. او آفساید را بالا می گیرد و سپس پایین می آورد. نمی دانم در مورد هیئت داوران چه بگویم؟ آیا منسوجات آزمایشگاهی است؟ آقای افشاریان من با شما کاری ندارم. من با تو صحبت میکنم. شما همیشه این داوران را برای مسابقات ما دارید. تیم من از داور کمی آسیب دیده و شما هنوز یک گروه داور خام و بی تجربه قرار می دهید؟ او واقعا استعداد خود را نشان داد.


سرویس خبر شماره: 1898463
آوریل 11, 1402 در 23:29
23.1 هزار امتیاز خبر|

9نقطه نظر

آیا ما آزمایشگاه هستیم؟

مطهری با بیان اینکه در ابتدای حضور در نساجی به او گفته شد که تجربه کادر فنی این تیم ضعیف است و آرزو می کنم فردی با تجربه و عملی باشد که سال ها در این مسیر بوده و سرپرست بوده است. مربی تیم های مختلف مثل فرهاد مجیدی که مدتی است از فراز دور بوده کنار او می نشست، کمالوند در مواقع حساس از تیمش برای کمک به او استفاده می کرد.وی می گوید: سوال قابل احترامی است و من موظفم به این سوال پاسخ دهم، اما شما می توانید از بازیکنان بپرسید که من در نساجی چه کار می کنم تا مشخص شود چه کسی اینجا کار می کند. من با این سوال مخالفم لاف نزنید اما خیلی از تیم های لیگ برتری به دنبال من هستند. آیا به دنبال یک دستیار برای من هستید؟

سرمربی نساجی گفت: اینها طرفداران عزیز ما هستند و هر چه می گویند، رودررو باشید.

سرمربی نساجی گفت که تیمش 10 بازی است که پیروز نشده است. من هم گفتم در 9 هفته 4 تساوی و 5 شکست داشتیم. من هم واقعاً از این بابت متاسفم و فوتبال این چالش ها را دارد. در تمام دنیا اتفاق می افتد که تیم ها با چنین مشکلاتی مواجه می شوند، اما نباید. مایوس کننده است. ما باید جلو برویم و به آینده فکر کنیم. نساجی سال ها نگران افتادن بود اما در نیم فصل به این نتیجه رسیدیم که الان آن نگرانی را نداریم. اظهارات شما هوشیارانه است و ما باید در بحث نتیجه گیری بهتر عمل کنیم. وظیفه من است و حرف شما به چشم من است.



مجله اخبار فوتبال داخلی

وی در این خصوص گفت: بچه های من و کادر فنی زحمت می کشند. من هم تجربه کافی دارم. من از اکثر سرمربیانی که شما می گویید باتجربه تر هستم، اما هرگز به عنوان سرمربی کار نکرده ام. شما نباید از آن موضوع بسازید. مشکل چیست گواردیولا در روز اول از تیم بارسلونا B به تیم اصلی آمد. آیا کسی به او گفته است که شما تجربه کافی ندارید؟ شایستگی در اروپا حاکم است و همه افراد خوب مجاز هستند. با این سوال شما می خواهید مربیانی را که می خواهند سالم کار کنند و ایده هایی دارند به چالش بکشید. من موظفم و موردی نیست. من خیلی صادقانه جواب دادم اما دغدغه و مشکل ما چنین سوالی نیست.

وی در خصوص دلیل مشکل نساجی که باعث شد بعد از بازی با پرسپولیس تیم دیگری را ببینیم، گفت: از نظر نتیجه هم قبول دارم که نتایجی مثل فصل اول کسب نکردیم اما از نظر فرم بازی این مشکل را قبول ندارم. اگر دقت کنید می بینید که با توجه به شرایطی که داریم، شکل بازی ما خوب است. بارها گفتم که به کار گروهی اعتقاد دارم اما برخی از بازیکنان تاثیرگذار نساجی این اعتقاد را نداشتند. بچه های ما خیلی خوب کار کرده اند. فرم بازی ما خوب است اما در نیم فصل دوم در 9 بازی 4 تساوی و 5 شکست داشتیم. این غیر قابل قبول است.

مطهری این اعتراض را کم اهمیت جلوه داد و گفت: شاهد یک بازی پویا، فعال و واقعا تاکتیکی بودیم. بچه هایم تا آنجا که می توانستند می دویدند، می جنگیدند و کار می کردند. گل گهر واقعا تیم سازنده ای است که فوتبال خوبی بازی می کند اما ما هم تا حد توان خود جنگیدیم. به بازیکنانم خسته نباشید می گویم. آنها کار بزرگی انجام دادند اما ما امشب 2 گل عالی به ثمر رساندیم. گرفتن توپ های واقعا سخت و اصلاً غیرقابل توقف. این شانس من است. به همه بچه ها خسته نباشید می گویم. آنها خوب بازی کردند و جنگیدند. من دیروز گفتم استراتژی ما باید دویدن و مبارزه باشد. بازی رفت را در سیرجان بردیم و بازی برگشت را تیم محترم گل گهر بردیم. به هر دو تیم خسته نباشید می گویم.

1837471

سرمربی نساجی ادامه داد: اصلاً نمی خواهم داور باخت را مقصر بدانم، اما این مشکل چندین بار تکرار شد و هیچ کس به جز افشاریان مقصر نیست. آیا او جرات دارد از این داوران برای بازی مقابل تیم های بزرگ استفاده کند؟ واقعا براش متاسفم جالب اینجاست که گل گهر هم ناراضی است. مشخص است که این مسابقه برای داوری سنگین است که با وجود 30 سال حضور در فوتبال حرفه ای، او را ندیده ام.