سیمئونه: شایعه معامله با پاری سن ژرمن؟ چیزی برای گفتن ندارم!


سرویس خبر شماره: 1815361 |
23 مارس 1400 در 22:19 |
9,130 ​​ امتیاز خبر|

0نظرات

ما خطرات بازی در اولدترافورد را می دانیم

دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید منتظر یک بازی سخت و پر جنب و جوش در منچستریونایتد است.

شایعات روز مطبوعات فرانسه در مورد احتمال توافق برای فصل آینده با پاری سن ژرمن؟ “چیزی برای گفتن ندارم.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

ما یکی از پیچیده ترین فصل های اتلتیکو مادرید را پشت سر می گذاریم. ما به دنبال جایگزینی در ترکیب هستیم و شک ندارم فردا هم شرایط به همین منوال خواهد بود. چیزهایی برای حل پیش روی ما وجود دارد.

دیگو گفت: “ما در سال های اخیر بازی های مختلفی را در انگلیس انجام داده ایم. ما کاملا از اهمیت حریفی که فردا با آن روبرو خواهیم شد و خطرات ورزشگاه منچستریونایتد آگاه هستیم، اما به عملکرد تیم خود نیز اطمینان داریم.” سیمئونه .

بسته به رویدادهای مسابقه، ما به دنبال حل مسائل خواهیم بود. آنها هم می توانند ضد حمله کنند و هم اتلتیکو می تواند منتظر یک ضد حمله روی دروازه یونایتد باشد. در یک استادیوم بزرگ، انتظار یک بازی پر جنب و جوش را دارم. در فوتبال همه چیز قابل بحث است و همه مربیان سعی می کنند بهترین های خود را به بازیکنان و باشگاه بدهند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اتلتیکو مادرید فردا شب در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف منچستریونایتد می رود که بازی رفت در مادرید با تساوی 1-1 به پایان رسید. دیگو سیمئونه، سرمربی روخی بلانکوس در یک کنفرانس مطبوعاتی در مورد این دیدار و شایعات در مورد قرارداد با پاری سن ژرمن برای فصل آینده صحبت کرد.

با توجه به ویژگی های فنی هر دو تیم، بازی پویا و با تغییرات زیاد و فشار شدید منچستریونایتد در ابتدای بازی را تصور می کنم. اما سعی می کنیم از ضد حملات خود نیز برای آسیب رساندن به دروازه حریف استفاده کنیم.