طرح ویژه ویژه ترین تمرین پرسپولیس


سرویس خبر شماره: 2011257
11 آوریل 1403 در 10:13 ق.ظ.
568

0نقطه نظر

اولین تمرین پرسپولیس در ورزشگاه شهید کاظمی با حضور هواداران زن برگزار شد.

طرح ویژه ویژه ترین تمرین پرسپولیس

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، برای هوادارانی که با اعلام رسمی سایت باشگاه پرسپولیس مبنی بر حضور در سکوها آماده حضور در ورزشگاه شهید کاظمی بودند، بزرگترین چالش، جلوگیری از حضور هواداران زن در ورزشگاه بود. می ایستد. اولین لحظات به دلیل عدم مجوز

با توجه به اینکه در جریان تمرین استقلال، هواداران زن پرسپولیس شاهد حضور همتایان خود روی سکوها بودند، احتمال ممانعت از سوی حراست مجموعه کاظمی دور از ذهن بود.

اما با توجه به دستورالعمل ارسالی به حراست این مجموعه، حضور مداحان زن در سکوها بدون ایجاد سکوی جداگانه غیرممکن و ممنوع اعلام شد.

اما در نهایت افشین پیروانی مسئولیت شخصی خود را برعهده گرفت و اعلام کرد حراست مجموعه شرایط را برای حضور هواداران زن فراهم می کند و زمینه ساز حضور آنها در سکوها و حضور در تمرینات می شود.

در همین راستا گفته می شود که باشگاه پرسپولیس از ایجاد بستری ویژه برای حضور هواداران مطلع شده است اما با توجه به اینکه بیشتر تمرینات بدون حضور تماشاگر انجام می شود و این امر مستلزم هزینه است، اقدامات انجام نشده است. در این مرحله گرفته شده است.

اما معدودی از پرسپولیسی ها که از اعلام سایت باشگاه مبنی بر حضور هواداران در ورزشگاه شهید کاظمی استقبال کرده بودند، موفق شدند یک روز تمرینی ویژه ایجاد کنند و به تماشای نمایش شاگردان عثمر بنشینند.

مجله اخبار فوتبال داخلی