استقلال به یک شرط قهرمان می شود/ ماندن چند بازیکن در تیم ملی خوب نیست



تیم ملی فوتبال ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی موفق شد در دو دیدار رفت و برگشت مقابل ترکمنستان به پیروزی برسد و به دور بعد صعود کند، هرچند در بازی برگشت به نظر می رسید کار تیم ملی سخت شده است و به گفته فوتبالی فدراسیون کارشناس، اکنون باید برای مشخص شدن نقاط ضعف و قوت تیم امیر قلانوی، دیدارهای تدارکاتی با تیم های قوی برگزار شود.

گزیده ای از صحبت های صادق ورمزیار ستاره سابق استقلال با مهر در خصوص عملکرد تیم ملی فوتبال ایران و شرایط استقلال را در زیر می خوانید:

  • {پیشروی به جام جهانی} پیروزی مقابل ترکمنستان از قبل مشخص بود اما تیم ملی باید مقابل تیم های بزرگ آسیا بازی کند. فدراسیون فوتبال امروز باید فکری به حال این سوال کند. رایزنی با چند تیم بزرگ و مالک فوتبال که به طور جدی تیم ملی ما را محک می زند، نقاط ضعف برطرف می شود تا با قدرت کامل به مصاف حریفان برویم و به سمت جام جهانی پیش برویم.
  • {جوانان در تیم ملی} برخی از بازیکنان با میانگین سنی بالا برای حضور در جام جهانی مناسب نیستند و باید جای خود را به جوان ترها بدهند، اما نباید از باتجربه ترها به راحتی گذشت و نباید از هم تیمی ها گذشت. یکدفعه کاملا تغییر کرد ترکیبی از بازیکنان جوان با انگیزه و با تجربه می تواند یک تیم ملی قدرتمند ایجاد کند.
  • {عملکرد استقلال در سال 1402} مسائل مدیریتی و مالی، اختلافات مدیرعامل و سرمربی، همه چیز دست به دست هم داد تا استقلال شرایط سختی پیدا کند اما با همدلی و صمیمیتی که بین کادر فنی و بازیکنان وجود داشت و هست. ، استقلال توانسته است در لیگ قهرمان شود و در صورت ادامه این روند و حمایت هواداران قطعا آبی ها می توانند جام را بالای سر ببرند.
  • {نقاط ضعف و قوت استقلال} استقلال در دروازه و خط دفاع عملکرد فوق العاده ای داشت. حسینی در حال حاضر آماده ترین دروازه بان فوتبال ایران است و در بازی های زیادی موفق شده دروازه خود را بسته نگه دارد، اما نکونام برای فصل آینده و حضور مقتدرانه در جام اتحادیه و حتی لیگ قهرمانان اروپا نیاز به جذب بازیکنان جدید و خوب دارد. خط هافبک و حمله تا بتواند با قدرت بیشتری به کار خود ادامه دهد.
  • {شرط قهرمانی استقلال} قهرمانی دور از دسترس استقلال نیست به شرطی که به یک نکته مهم توجه کند و آن آرامش است. استقلال اگر دور بماند و آرام بماند، قطعا قهرمانی را خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: حکم رسمی قلعهنویی و سه ستاره تیم ملی/ جریمه سنگین سپاهان و فدراسیون فوتبال



سرویس داخلی اخبار فوتبال