عالمی: بازی با آمریکا سخت و خطرناک است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تا ساعاتی دیگر تیم ملی فوتبال ایران در حساس ترین دیدار خود در جام جهانی به مصاف تیم ملی آمریکا می رود. ایران در نزدیکترین فاصله برای صعود از مرحله گروهی قرار دارد و همه امیدها بر این است که این مهم محقق شود.

این پیشکسوت فوتبال با اشاره به اینکه شکست سنگین مقابل انگلیس فقط یک اتفاق بوده است، بیان کرد: در بازی با انگلیس یک اتفاق غیرقابل پیش بینی باعث شد تا استراتژی تیم ما شکست بخورد و در نتیجه گل های زیادی را دریافت کنیم. ناهماهنگی هایی وجود داشت اما مثلاً باید بگویم که سیدحسین حسینی مقصر نبود و در این بازی همه تیم ها بد بودند. حسینی در مقابل ولز توانایی های خود را نشان داد و ثابت کرد که چه دروازه بان خوبی است.

فوتبالیست پیشکسوت کشورمان خط حمله این تیم را در آستانه بازی حساس مقابل آمریکا خطرناک توصیف کرد.

عالمی: بازی با آمریکا سخت و خطرناک است

وی ادامه داد: دیدید که بازی آمریکا و انگلیس مساوی شد و دیدار با آمریکا چالش بزرگی برای ایران است. در جام جهانی امسال شگفتی های زیادی ایجاد شد. مراکش بلژیک را برد، ژاپن آلمان را شکست داد و عربستان آرژانتین را شکست داد و این نشان می دهد که فوتبال در جهان در حال رشد است. تیم آمریکا تراکم و دفاع بسیار خوبی دارد و به خوبی زمین را پوشش می دهد که کار را برای ما سخت می کند. ما بازیکنان بین المللی خوبی داریم. سردار، طارمی و قلی زاده در پنجاه قدم خیلی خوب کار می کنند، اما آمریکا تیم محکمی نیست.


سرویس خبر شماره: 1856263
8 دسامبر 1401 ساعت 12:11 |
8.9 هزار |

3نقطه نظر

نتیجه دیدار با انگلیس یک اتفاق بود

در همین رابطه ایمان عالمی پیش بینی خود از دیدار ایران و آمریکا را با خبرنگار ما در میان گذاشت: اگر بخواهم در مورد بازی های ایران صحبت کنم باید بگویم عملکرد شاگردان کی روش در بازی اول و دوم. بسیار متفاوت بود در بازی با ولز بچه ها خیلی خوب بودند، ترکیب خوب بود، همه وظایفشان را درست انجام دادند، کادر فنی آنالیز درستی از حریف داشت و در نهایت توانستیم بازی را با نتیجه درخشان به پایان برسانیم.

مربی هواداران در خصوص دیدار با آمریکا افزود: کی روش و همکارانش باید با برنامه و طراحی خاصی وارد زمین شوند. دفاع مطلق عادلانه نیست و نباید به فکر برابر شدن باشیم. فقط باید به پیروزی و صعود فکر کنیم. در مورد این بازی چیزی نمی توان پیش بینی کرد مثلا ما در بازی با ولز برنامه داشتیم و پیروز شدیم. آمریکا بازیکنان هجومی خوبی دارد و ضد حملات آنها وحشتناک است. بازیکنان این تیم قدرت نقل و انتقالات بالایی دارند و شایسته پیروزی در بازی مقابل انگلیس بودند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: فوتبال است و هزاران چیز وجود دارد. اگر بچه های ما خودشان باشند به نتیجه لازم می رسیم و صعود می کنیم. استرس بلای جان هر تیمی خواهد بود و امیدوارم کارلوس کی روش از نظر ذهنی بازیکنانش را برای این بازی بزرگ، سنگین و حساس آماده کرده باشد. در نهایت باید دید چگونه می توانیم برای اولین بار از مرحله گروهی خارج شویم.



مجله اخبار فوتبال داخلی