عباس زاده: هت تریک به انسان حس قدرت می دهد

* سه هفته پیش رکورد شکست ناپذیری تراکتورسازی مقابل پرسپولیس با یک گل شکسته شد. این روزها به نظر می رسد شما طرفدار شماره یک هستید. رابطه شما با آنها چیست؟
روزهای خوبی در پرسپولیس داشتم و این تیم به من کمک کرد. اما در حال حاضر به تراکتورسازی چسبیده ام و به وظیفه خود یعنی گلزنی در بازی پرسپولیس عمل کردم. پرسپولیس تیم بزرگ و قابل احترامی است. در مورد مردم هم باید بگویم که همیشه با من مهربان بوده اند. من و تیمم فراز و نشیب هایی داشتیم، اما آنها هرگز ما را تنها نگذاشتند. ما همیشه سعی می کنیم بهترین نمایش هایمان را اجرا کنیم و باید بگویم بهترین مخاطبان دنیا را داریم.

* غیبت کاوه در این بازی را جبران کردی، اما فکر می کنی حضور او می تواند کار شما و تیم را تسهیل یا بهتر کند؟
کاوه قطعا یکی از بهترین مهاجمان ایران است که سال ها برای تیم ملی بازی می کند. حضور او قطعا می تواند کمک کند و اعتماد به نفس بیشتری به تیم بدهد. او یک بازیکن با کیفیت است.

مهاجم قائمشهری تراکتورسازی در بازی روز گذشته با مسجد نفت سلیمان کولاک کرد و هر سه گل تراکتور را به ثمر رساند.

عباس زاده: هت تریک به انسان حس قدرت می دهد

* از هت تریک روز قبل شروع می کنیم. دیروز هر کاری که می خواستی در محوطه جریمه انجام دادی و اولین مردی بودی که برای تیمت پیروز شدی.
پیروزی که به دست آمد تلاش همه بچه ها بود و من تلاش بچه ها را تکمیل کردم تا هدر نرود. سعی کردم خودم را در موقعیت خوبی قرار دهم. من سه گل زدم و دو گل نزدم. اولین مردی که تیم را برد احساس و قدرت خوبی می دهد، اما همچنان می گویم که موفقیت فردی من مدیون تلاش جمعی است. خیلی خوشحالم که هت تریک کردم و این بهترین حس برای یک مهاجم است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، محمد عباس زاده با پیراهن تراکتورسازی عملکرد خیره کننده ای داشت. او علاوه بر اینکه تیمش را به پیروزی رساند، بهترین گلزن هم شد.
مصاحبه محمد عباس زاده پس از هت تریک مقابل نفت مسجد سلیمان را می خوانید.

*آیا تمرین خاصی برای برش انجام می دهید یا طبیعی است و تصمیم دارید همین الان این زیبایی را بکوبید؟
طبیعی است چون در سال های اخیر مثلاً زمانی که در صنعت نساجی بودم از قیچی استفاده می کردم. این حرکت آکروباتیک جذاب است و هر زمان که فکر کنم برای تماشاگران مناسب است از آن استفاده می کنم.

*اکنون در صدر جدول گلزنان قرار دارید. فکر می کنید بتوانید این رتبه را تا پایان فصل حفظ کنید؟
خیلی سخت است، اما تمام تلاشم را خواهم کرد. مهم این است که تراکتورسازی نتیجه بگیرد و ما قهرمان شویم و بعد از آن آقای گلی مهم است.

*تراکتور با این برد مدعی شد. در مورد شرایط تیم صحبت کنید.
تمرینات خوبی داریم. بردیف یکی از بهترین مربیانی است که با او کار کرده ام. تلاش می کنیم تراکتور را به حالت اولیه برگردانیم. در شروع فصل به دلیل ناهماهنگی و بدشانسی امتیاز از دست دادیم اما روز به روز در حال پیشرفت هستیم. ما مربی و بازیکنان خوبی داریم. این را هم بگویم که با تلاش مدیریت همه چیز خوب پیش می رود. امسال همان تراکتوری می شویم که مشتاق درخواست کننده است.

* بردیف شب گذشته در نشست خبری پس از بازی با وجود پیروزی، از عملکرد بازیکنان ناراضی است. علتش چه بود؟
دلیلش این است که بردیف از ما انتظار زیادی دارد. او همیشه به ما می گوید به دلیل کیفیتی که داریم، جای ما روی میز نیست. فکر می کنم او مربی جاه طلبی است و از آنجایی که تیم هایش همیشه قهرمان بوده اند، می خواهد شرایط تراکتور عالی باشد.

* خودتان را خوش شانس می دانید که در تیم ملی حضور دارید؟
انگیزه زیادی برای دعوت شدن به تیم ملی دارم. می دانم که رقبای سرسختی دارم و مهاجمان تیم ملی در حال حاضر ایده آل ترین شرایط را دارند. پوشیدن پیراهن تیم ملی برای هر بازیکنی افتخار است. در آستانه جام جهانی هستیم و تمام تلاشم را می کنم تا مورد توجه کادرفنی تیم ملی قرار بگیرم.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1848357
23 مه 1401 ساعت 5:50 ب.ظ.
9 هزار امتیاز خبر|

19نقطه نظر

قیچی من طبیعی است.