شادی گل استقلال مقابل پرسپولیس شاکی پیدا کرد


سرویس خبر شماره: 1987386
25 دسامبر 1402 در 6:29 ب.ظ.
58.9K امتیاز خبر|

163نقطه نظر

حواشی دربی پس از 48 ساعت ادامه دارد

پس از گلایه استقلالی ها از شادی پرسپولیسی ها به هواداران این تیم، قرمزها نیز پس از شادی تساوی از دو بازیکن حریف شکایت کردند.

شادی گل استقلال مقابل پرسپولیس شاکی پیدا کرد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دربی سرخپوشان از نظر فنی فاقد کیفیت های لازم بود، اما از نظر حواشی، بزرگ ترین دربی های جهان را شکست می دهد. با گذشت 48 ساعت از دربی تهران، بحث های داغ پیرامون این دیدار همچنان ادامه دارد و باشگاه پرسپولیس در جدیدترین واکنش خود مدعی شکایت از تماشاگران این تیم به دلیل خوشحالی دو بازیکن حریف شد.

طبق ویدئوی منتشر شده از سوی باشگاه پرسپولیس، پس از گل جنجالی استقلال که توسط کوین یاماگا از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید، صالح حردانی و ابوالفضل جلالی به نوبت به تشویق تماشاگران پرسپولیس پرداختند.

ابتدا این امید عالیشاه بود که جلو آمد و از بازیکن حریف خواست تا به زمین و روی سکوها برود. اما لحظاتی بعد فرشاد فرجی، مدافع شمالی سرخ ها نیز وارد صحنه شد و به رفتار استقلالی ها اعتراض کرد که منجر به درگیری طرفین شد و با اخطار وعده داده شده فارس همراه شد.

باشگاه استقلال نیز با انتشار عکس هایی از این دیدار و پس از گل امید عالیشاه به خوشحالی کنعانی ها، علی نعمتی و شهاب زاهدی اعتراض کرده بود.

مجله اخبار فوتبال داخلی