فریبا: فرصت های گلزنی در دربی محدود خواهد بود

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بهتاش فریبا یکی از پیشکسوتان خوش صحبت استقلال است که با مهربانی به سوالات پاسخ می دهد. در پاسخ به سوال اول ما که دربی را چگونه می بیند (چگونه آن را پیش بینی می کند)؟ او به شوخی گفت که نمی تواند از تلویزیون به استادیوم برود چون نمی تواند!

* در مجموع چند دربی بازی کرده اید؟
من از سال 59 تا 67 در استقلال بودم و در دربی شرکت نکردم و در دربی که پرویز گل زد مصدوم شدم و از ناحیه کشاله ران آسیب دیدم. در آن سال ها در مجموع 5.6 دربی برگزار شد.

* کدام بازیکن در این مدت بیشتر در خط هافبک پرسپولیس اذیتت کرد؟
آن موقع هیچ مزاحمتی در کار نبود (با خنده) اما حمید درخشان همچنان سرحال بود و یکی از بهترین ها و دیگر هافبک آماده آن زمان آقای پروین بود.

* قبول داری دربی قهرمان لیگ بیست و یکم را مشخص کند؟
من فکر نمی کنم اینطور باشد زیرا 8 بازی باقی مانده است و به عبارتی 24 امتیاز و دو بازی برای تغییر بازی کافی است اما انشالله اگر بتوانیم قهرمانی را ببریم در دستان ماست زیرا فاصله بین یکدیگر تیم ها افزایش یافته اند و اگر دو بازی را ببریم خیالمان راحت است. بازی با پرسپولیس همیشه حساس بوده، برخی می گویند این بازی فقط سه امتیاز دارد اما برای مربیان و بازیکنان دو تیم بسیار حساس است و اکثر هواداران فکر می کنند تیم محبوبشان قهرمان نمی شود و در دربی پیروز نمی شود. . این بازی برای پیشکسوتان نیز بسیار مهم است. این یک بازی غیرعادی و حساس با فرصت‌های گلزنی محدود است و هر تیمی که تمرکز کند و جسورانه‌تر بازی کند و از همان موقعیت‌های محدود استفاده کند، برنده می‌شود، اما این به راحتی اتفاق نمی‌افتد و روحیه تیمی باید خوب باشد. خوشبختانه تیم ما از نظر روحی در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد. 22 هفته است که شکست نخورده ایم و کمترین گل خورده را داریم و به نوعی این بازی تقابل تیمی است که بیشترین گل زده و کمترین گل دریافت کرده است. پرسپولیس یک گل پیش رو دارد و انشاالله در این بازی باز هم رکورد بگیریم و به امید قهرمانی.

* در دربی 73 کنار آقای عبداللهی سرمربی استقلال بودی، فکر می کردی در 15 دقیقه آخر نتیجه برگردد؟
این زیبایی فوتبال است و تکلیف آن نامشخص است. فکر می کردید در بازی رئال مادرید و پاری سن ژرمن این اتفاق بیفتد؟ هر وقت اینطوری می شود احساس می کنیم فوتبالی که این بازیکن 52 ساله با آن می جنگد این حس و حال را می دهد. تغییرات ایجاد شده در این بازی منجر به نتیجه مضاعف و سپس بحث برانگیز شد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

* امتیاز دربی سال 61 در آخرین لحظات چطور بود؟
بسیاری از اهداف من ممکن است توسط کسی به یاد نیاید. یکی از بهترین گل های من در هما بود، اما هرکس من را می بیند از گلم در پرسپولیس می گوید و این حس همیشه به دربی ها نزدیک می شود.

پیشکسوت استقلال معتقد است برد استقلال در دربی می تواند رمز پیروزی باشد.


سرویس خبر شماره: 1815353 |
23 مارس 1400 ساعت 21:12 |
1022 امتیاز خبر|

0نظرات

پرسپولیس یک گل جلوتر از ماست اما…