فن خال را دست کم نگیرید: هلند با او قهرمان است

فرانس هوک چهره ناشناخته ای نیست و یکی از پدرخوانده های دروازه بان به حساب می آید. هوک پایان نامه خود را در مورد شرایط یک دروازه بان فوتبال زمانی که در کالج دروازه بان بود نوشت و زمانی که تنها 28 سال داشت، یوهان کرایف از او به عنوان گل مربی دروازه بان برای آژاکس در سال 1985 استفاده کرد.


سرویس خبر شماره: 1854013
26 نوامبر 1401 @ 7:59 ب.ظ
1.2 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

مربی دروازه بان لاله های نارنجی:

شکی نیست که همه ما در هلند تحت تأثیر فلسفه فوتبال رینوس میشل و یوهان کرایف هستیم. لوئیس نیز تحت تأثیر آنهاست. اما در حالی که کرایف بیشتر طرفدار فوتبال غریزی و خیابانی بود، در حالی که فان خال عاشق فوتبال خیابانی است، او می خواهد آن را با علم و آکادمی ترکیب کند. بهترین توصیه به رقبا این است که به هیچ وجه هلند را دست کم نگیرید زیرا قطعا می توانیم با لوئیس فن خال قهرمان جام جهانی شویم.



مجله اخبار فوتبال خارجی

او در مصاحبه خود با اسکای گفت: “لوئیس به وضوح می داند که می خواهد تیمش چگونه بازی کند و می داند چگونه به این سبک بازی دست یابد. فان خال مدت ها قبل از اینکه هدایت تیم ملی هلند را بر عهده بگیرد از دور. او بازی های تیم ملی را تماشا می کند. تیم است و می داند چه باید بکند.

فرانس هوک، مربی دروازه بانان هلندی، در مصاحبه ای با اسکای اسپورت با حمایت کامل از فان خال، گفت که شکی ندارد که لاله های نارنجی امسال با سرپرستی او قهرمان جام جهانی شوند.

فرانس هوک، مربی دروازه بانان تیم ملی هلند، گفت که لوئیس فن خال یکی از متفکرترین مربیان جهان است و نارنجی پوشان از مدعیان اصلی قطر در جام جهانی هستند.

فن خال را دست کم نگیرید: هلند با او قهرمان است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، زمانی که لوئیس فن خال، سرمربی هلندی لیست نهایی تیمش برای حضور در جام جهانی را اعلام کرد، انتخاب بازیکنانش با انتقادهای زیادی مواجه شد. اما با توجه به تاریخچه فن خال، این تصور اشتباه است که تیم او با وجود همه انتقادات نمی تواند قهرمان قطر شود.