قلی زاده: جا برای بازیکنان جوان هست!


سرویس خبر شماره: 2010183
2 آوریل 1403 در 10:33 ب.ظ.
126

0نقطه نظر

پارسال اینجا رباط پاره کردم

هافبک هجومی تیم ملی مدعی است بازیکنان تیم ملی برای راهیابی به جام جهانی و خروج از مرحله گروهی دودسته هستند.

قلی زاده: جا برای بازیکنان جوان هست!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، علی قلی زاده که یکی از بازیکنان ثابت تیم ملی مقابل ترکمنستان بود، در گفتگو با خبرنگاران میکسدزون صحبت های خود را با تبریک سال نو آغاز کرد و گفت: خدا را شکر بازی خوبی بود. . . ما موقعیت های زیادی داشتیم و می توانستیم بیش از 5 گل بزنیم. مهم این بود که پیروز شدیم و توانستیم در این شرایط سخت به مردم عیدی کمی بدهیم.
وی در پاسخ به سوالی در مورد جوانان تیم ملی و اینکه قلانوی گفته با شیب ملایمی تلاش می کند این کار را انجام دهد، افزود: بله همانطور که دیدید چند بازیکن مستعد داریم که به تیم اضافه شده اند و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.
قلی زاده در مورد اینکه بازیکنان پیشکسوت در مورد جوانان چه فکری می کنند صحبت کرد: به هر حال این نظر امیرخان است و با برنامه ریزی جلو رفته اند و شک ندارند که بازیکنان پتانسیل بالایی دارند و جا برای بازیکنان دیگر هم هست.
وی از حضور گسترده تماشاگران در اولین دیدار سال و روز دوم عید گفت.: خودمان هم انتظار چنین استقبالی را نداشتیم. دست تک تکشون رو میبوسم از شما بسیار سپاسگزارم برای حمایت شما.

سوال بعدی قلی زاده درباره راهیابی تیم ملی به جام جهانی بود که به سختی آن مسیر را شرح داد: شک نکن. الان مسابقه آسانی نداریم. دیدید ترکمنستان چقدر خوب بازی کرد. در جام ملت ها دیدیم که کدام تیم ها مقابل تیم های بزرگ خوب بازی کردند. شک نکنید هیچ تیمی را دست کم نخواهیم گرفت و با قدرت جلو خواهیم رفت.
وی سپس به سوال خبرنگاری که دلیل عملکرد خوب تیم ملی را از او پرسیده و تصریح کرد که آیا این موضوع به دلیل عدم فشار روی بازیکنان بوده است، واکنش نشان داد.: نه، بحث فشار نیست. در هر مسابقه تمام توانمان را گذاشتیم و در این دیدار هم راحت بودیم.
قلی زاده همچنین درباره انتظارات تیم ملی برای صعود از مرحله گروهی جام جهانی گفت: شک نکنید که ما تمام تلاش خود را می کنیم، اما گاهی اوقات نتیجه نمی دهد. قول دادیم بهترین نتیجه را بگیریم و امیدوارم اتفاقات خوبی بیفتد.
سوال بعدی قلی زاده در مورد عملکرد خودش در سال گذشته بود و او در پاسخ به این سوال: خب، من فراز و نشیب های زیادی داشته ام. عید پارسال همینجا رباط پاره کردم. حالا بعد از یک سال خدا را شکر همه چیز خوب است. ما سال خوبی را شروع کردیم و امیدوارم بقیه هم خوب باشند.
وی درباره جام ملت‌ها نیز گفت: دیدی که ما تمام تلاشمان را کردیم. گاهی اوقات این اتفاق نمی افتد. دیده اید که تیم های بزرگ به تیم های کوچک شکست خورده اند. تمام تلاش خود را می کنیم تا در جام جهانی بهترین عملکرد را داشته باشیم.

مجله اخبار فوتبال داخلی