قول آنچلوتی: پسرم هم سرمربی می شود

داوید که ماه گذشته 33 ساله شد، قبل از بازنشستگی از فوتبال در سال 2009، یک دوره کوتاه در آکادمی جوانان میلان و تیم آماتور بورگومانرو داشت. او ابتدا به عنوان مربی بدنی برای پاری سن ژرمن کار کرد و سپس به پدرش در رختکن رئال مادرید پیوست. . در طول فصل 17-2016، داوید به عنوان کمک مربی در بایرن مونیخ به تیم کارلتو پیوست و از آن زمان به این سمت در ناپولی، اورتون و حالا رئال مادرید ادامه داد.


سرویس خبر شماره: 1837717
20 اوت 1401 در 03:32 ب.ظ
1.4K امتیاز خبر|

2نقطه نظر

به گزارش “ورش سه”، کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی و بزرگ رئال مادرید، با کسب چهارمین قهرمانی سوپرجام، بیش از هر سرمربی دیگری در تاریخ به این موفقیت دست یافت. تیم تحت مدیریت او شب گذشته موفق شد فرانکفورت را با دو گل شکست دهد تا روزهای درخشان کارلتو روی نیمکت رئال مادرید ادامه داشته باشد. اما یک سال است که داویده، پسر کارلو آنچلوتی نیز او را در این باشگاه همراهی می کند و به نظر می رسد این سرمربی پرافتخار امیدوار است روزی پسرش نیز پا جای پای او بگذارد.

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید مدعی شده است که پسرش داویده قطعا روزی سرمربی دنیای فوتبال خواهد شد.

کارلو آنچلوتی درباره حضور پسرش در کادر فنی رئال مادرید به بی تی اسپورت گفت: داوید در حال حاضر تنها دستیار من در رئال مادرید است اما شک ندارم که او در آینده سرمربی دنیای فوتبال خواهد شد.فوتبال. تمرینات رئال مادرید روی ضربات آزاد بسیار کار می کند و تاکید زیادی روی آنها دارد. همچنین پسرم نسبت به من انرژی بیشتری برای کار کردن دارد.”



مجله اخبار فوتبال خارجی