لوئیس سوارز برای پیوستن مجدد به هم تیمی سابق لیورپول در برزیل – لیورپول اف سی

او ادعاهایی را که مجبور به بازنشستگی شده است رد کرده است، اگرچه هنوز تصمیمی در مورد ادامه بازی او گرفته نشده است.

گرمیو فصل گذشته به لیگ برتر برزیل صعود کرد و لوکاس نقش کلیدی در موفقیت آنها در سری B ایفا کرد، از جمله گل تعیین کننده مقابل ناوتیکو در اکتبر.

2JEMN8R 27 ژوئن 2022، پورتو آلگره، ریو گرانده دو سول، برزیل: بازیکن لوکاس لیوا، به عنوان تقویت کننده جدید گرمیو، در آرنا دو گرمیو، دوشنبه 27 روز جاری معرفی شد.  (تصویر اعتباری: © Richard Ducker/Sport Press Photo از طریق ZUMA Press)

انتظار می‌رود این قرارداد تا روز کریسمس منعقد شود و سوارز پیشنهاد سودآورتر تیم مکزیکی کروز آزول را رد کرد.

سوارز در ماه ژوئیه با قراردادی کوتاه مدت به اروگوئه بازگشت و به باشگاه دوران نوجوانی ناسیونال پیوست، اما اکنون پس از به ثمر رساندن 8 گل در 16 بازی، باید جدا شود.

لوکاس و سوارز 75 بازی در کنار یکدیگر در لیورپول انجام دادند و این هافبک دو گل برای هم تیمی خود داد.



https://www.thisisanfield.com/2022/12/luis-suarez-set-for-reunion-with-ex-liverpool-team-mate-in-brazil-move/ منبع:

به گفته سزار لوئیس مرلو، روزنامه‌نگار، او اکنون به برزیل خواهد رفت توافق شفاهی قراردادی دو ساله با گرمیو امضا کرد.

خروجی برزیل GE همچنین از پائولو کالفی، نایب رئیس فوتبال گرمیو صحبت کرد، که فاش کرد که در جریان گفتگو با سوارز، یک “دوست” – که گفته می شود لیونل مسی است – از او خواسته است که به باشگاه پورتو آلگره بپیوندد.

این کهنه سرباز که در تیم اروگوئه در مرحله گروهی این ماه از جام جهانی حذف شد، در طول دوران حرفه ای خود در هلند، انگلیس و اسپانیا حضور داشته است.

اگر سوارز انتقال به گرمیو را کامل کند، با لوکاس لیوا که سه سال و نیم در لیورپول در کنارش سپری کرد، دوباره متحد خواهد شد.

لوئیس سوارز قرار است دوباره به یکی از هم تیمی های سابق لیورپول ملحق شود و این مهاجم 35 ساله در آستانه پیوستن به گرمیو برزیل با انتقال آزاد است.

لوکاس در ماه ژوئن با قراردادی 18 ماهه به گرمیو بازگشت، اگرچه در حال حاضر پس از بررسی های پزشکی پیش فصل که مشکل قلبی برای هافبک تشخیص داده شد، نمی تواند تمرین کند.