لوکزامبورگ 0-6 پرتغال: ماه عسل مارتینز ادامه دارد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پرتغالی ها که در اولین بازی با هدایت روبرتو مارتینز با 4 گل لیختن اشتاین را شکست دادند، امشب مشکلی نداشتند و با وجود یک پنالتی از دست رفته، در نهایت با 6 گل به پیروزی رسیدند. .


سرویس خبر شماره: 1897648
آوریل 07, 1402 در 00:11
7.8K |

4نقطه نظر

پرتغال در دومین بازی خود در مرحله مقدماتی یورو 2024 موفق شد با نتیجه 6 بر صفر لوکزامبورگ را شکست دهد.

لوکزامبورگ 0-6 پرتغال: ماه عسل مارتینز ادامه دارد

لوکزامبورگ نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی موقعیت های خطرناکی روی دروازه پرتغال ایجاد کرد اما نتوانست گلزنی کند.
در ادامه بازی متعادل بود و با خروج بازیکنانی مانند برناردو سیلوا و کریستیانو رونالدو از شدت حملات پرتغالی ها نیز کاسته شد.
بازی به همین منوال ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 77 پرتغال سرانجام گل پنجم را به ثمر رساند. این بار روی حرکت رافائل لیائو از سمت چپ و فرستادن او به دهانه دروازه بود که اوتایو کار را با ضربه سر به پایان رساند.
در دقیقه 83 روبن نوس می توانست گل ششم پرتغال را به ثمر برساند. اما ضربه او به تیرک دروازه برخورد کرد. دو دقیقه بعد روی لیائو مدافع لوکزامبورگ در محوطه جریمه خطا کرد و داور مجبور شد نقطه پنالتی را نشان دهد. لیائو خودش پشت توپ بود. اما ضربه او توسط دروازه بان بومی مهار شد.
اما در دقیقه 88 لیائو موفق شد دروازه لوکزامبورگ را باز کند. روی پاس روبن نوس بود که لیائو در سمت چپ توپ را پس گرفت و پس از یک سانتر و ضربه ای نه چندان قوی کار را تمام کرد.
در دقایق باقی مانده، پرتغالی ها دوباره فرصت گلزنی داشتند. اما در نهایت این دیدار با همان شش گل به پایان رسید.



مجله اخبار فوتبال خارجی

پرتغال بازی را بهتر آغاز کرد و برای زدن گل اول فقط 9 دقیقه زمان نیاز داشت. روی ارسالی از سمت راست بود که نونو مندز با ضربه سر جلوی دروازه رونالدو را به ثمر رساند و او با یک ضربه عقب بی نقص کار را تمام کرد.

1835870
فشار حملات پرتغال ادامه داشت و در دقیقه 15 این تیم به گل دوم رسید. این بار روی ارسال از سمت راست برناردو سیلوا بود که ژائو فلیکس روی تیرک موقعیت پیدا کرد و با ضربه سر دقیق اختلاف را به دو گل رساند.
تنها سه دقیقه بعد، خود برناردو سیلوا گل سوم تیمش را به ثمر رساند. این بار ژائو پالینیا بود که روی ارسالی از خط میانی به پشت مدافعان لوکزامبورگ، به برناردو سیلوا فرصت داد و او با ضربه سر توپ را به گوشه دروازه میزبان فرستاد.
پس از آن گل کمی از فشار حملات پرتغال کاسته شد و میزبان برای دقایقی پیش افتاد اما در دقیقه 31 این رونالدو بود که دوباره موفق به گلزنی شد. پاس عبوری برناردو سیلوا باعث شد رونالدو با دروازه بان حریف تک به تک شود و او با ضربه ای مطمئن دومین گل خود را در این بازی به ثمر رساند.
در دقایق پایانی نیمه اول این بازیکنان پرتغال بودند که فرصت گلزنی داشتند اما توپ دیگری از خط دروازه عبور نکرد و نیمه اول با همان 4 گل به پایان رسید.