لیدر با توپ پر و گل در تیم ملی


سرویس خبر شماره: 2010792
8 آوریل 1403 ساعت 02:39
234 امتیاز خبر

0نقطه نظر

ستاره تیم ملی ایران پیش از پایان نیمه اول موفق شد دروازه ترکمنستان را باز کند.

لیدر با توپ پر و گل در تیم ملی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مهدی قیدی پس از گلزنی مقابل هنگ کنگ در دومین دیدار تیم ملی در جام ملت های آسیا، مدت ها منتظر بود تا دوباره با پیراهن ایران شروع کند اما نتوانست این کار را انجام دهد. . بدین ترتیب در سه دیدار متوالی تا شب گذشته دروازه ترکمنستان با یک ضربه دیدنی باز شد.

این ستاره کوچک موفق شد در اولین بازی تیم ملی ایران در جام ملت های آسیا مقابل فلسطین گلزنی کند و مقابل هنگ کنگ نیز همین کار را انجام داد اما پس از آن در دو بازی متوالی آسیایی مقابل امارات و امارات موفق به گلزنی نشد. سوریه با وجود عملکرد درخشانش تا شب گذشته. او این فرصت را در دیدار مقدماتی جام جهانی مقابل ترکمنستان به دست آورد.

2004541

قیدی پس از بازی خارج از خانه مقابل ترکمنستان در مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 به عنوان یار تعویضی، شب گذشته با توپ پر به تیم ملی ایران بازگشت و موفق شد پاس مهدی طارمی را با یک ضربه دیدنی تبدیل به گل کند. آخرین لحظات نیمه اول را با نتیجه 1-0 تیمش را پیش انداخت.

مهدی قیدی پس از به ثمر رساندن دو گل در جام ملت های آسیا، دو گل برای اتحاد کلبا در رقابت های فوتبال امارات به ثمر رساند و شب گذشته نیز در مرحله مقدماتی جام جهانی گلزنی کرد.

مجله اخبار فوتبال داخلی