پیام تصویری درویش برای خطیر/دربی هنوز تمام نشده است


اعضای تیم پرسپولیس به دعوت این باشگاه در رستورانی در شمال تهران تجمع کردند. میزبان این ضیافت دوستانه رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بود که در 48 ساعت گذشته واکنش های متفاوتی به اتفاقات دربی از خود نشان داده بود.

گروه رسانه و معاون ارتباطات باشگاه پرسپولیس نیز از سوت پایان دیدار مقابل استقلال بیکار ننشستند و با انتشار بیانیه ها و مستندات مختلف نسبت به اتفاقات دربی موضع گیری کردند. .

اما اقدام رضا درویش به عنوان بخشی از مصالحه با یحیی گل محمدی پس از اعلام باشگاه استقلال مبنی بر شکایت از مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که ظاهراً نباید در خصوص استقلال مصاحبه می کرد، ممکن است حاوی پیامی برای علی خیر باشد. ، همتای او در باشگاه استقلال.

پیام تصویری درویش برای خطیر/دربی هنوز تمام نشده است

رضا درویش در یکی از عکس های منتشر شده از ضیافت تیم پرسپولیس، سرمربی تیمش را در آغوش گرفته و به این ترتیب اعلام کرده و احتمالا حمایت کامل خود را از سرمربی پرسپولیس نشان داده است. همچنین درویش روز قبل از دربی در محل تمرین پرسپولیس با یحیی گل محمدی و اعضای تیم دیدار و گفتگو کرد. چنین اقداماتی نشان می دهد که دربی هنوز به پایان نرسیده است و جدا از اینکه هر دو باشگاه به دلایل مختلف از یکدیگر شاکی هستند، چنین اقداماتی حکایت از ادامه بازی سرد و کسل کننده پنجشنبه گذشته دارد.

این در شرایطی است که تا همین دو هفته پیش و قبل از نشست خبری پرسپولیس علیه هوادار یحیی گل محمدی به تمجید و تبریک برونکو، شایعاتی مبنی بر انتقال سرمربی پرسپولیس و برکناری یحیی به گوش می رسید.

با توجه به بازی مهم پرسپولیس در روز سه شنبه مقابل استقلال خوزستان در اهواز، این اقدام مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در راستای ایجاد وفاق و همدلی بیشتر، خبر از ادامه رقابت قدرتمند پرسپولیس و استقلال در راس می رسد. از جدول

لازم به ذکر است؛ تیم های پرسپولیس و استقلال با 4 امتیاز اختلاف در رده های سوم و اول جدول رده بندی لیگ برتر به ترتیب 21 و 25 امتیازی هستند و دلیل آن هم این است که پرسپولیس در دیداری کمتر از استقلال برگزار کرده است.



سرویس داخلی اخبار فوتبال