مجدی این بار سرمربی تیم امید را معرفی می کند

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، وی پیش از هدایت تیم امید ایران در تمرینات تیم های پایه هامبورگ حضور یافت و نحوه نفوذ و عبور را فرا گرفت. پس از اینکه پرهیزکار سرپرست دبیرکل اتحادیه فوتبال انگلیس در شب های فوتبال مدعی شد فدراسیون فوتبال خواستار ادامه حضور مهدی مهدی کیا است، سرمربی تیم امید با انتشار بیانیه ای مدعی شد که او هیچ ارتباطی با ایران ندارد. فوتبال و این بدان معناست که همکاری باید ادامه یابد. موضوع را با فدراسیون فوتبال منتفی در نظر بگیرید.

شاگردان امید شهریور ماه آینده در مسابقات انتخابی المپیک شرکت خواهند کرد. در واقع بازی های قهرمانی زیر 23 سال آسیا در سال 2023 بهانه ای برای راهیابی به المپیک پاریس است.



مجله اخبار فوتبال داخلی

بر اساس اساسنامه فدراسیون فوتبال، مربیان تیم های ملی توسط کمیته جوانان به کمیته فنی معرفی می شوند و پس از تایید در جلسه هیات مدیره این موضوع مطرح می شود. میرشاد مجدی بار گذشته صمد مرفاوی را به عنوان سرمربی تیم جوانان ایران معرفی کرد و باید منتظر ماند تا ببینیم چه مربی از سوی کمیته جوانان برای هدایت تیم امید منصوب می شود.

اما سرمربی بعدی تیم امید چه کسی خواهد بود؟ سرمربی تیم امید این بار توسط میرشاد مجدی رئیس کمیته جوانان به کمیته فنی و سپس اعضای هیئت مدیره معرفی می شود و اینها اعضای هیئت مدیره هستند که سرمربی جدید تیم امید را معرفی می کنند. پیش از این عزیزی خادم شخصا و بدون هماهنگی با میرشاد مجدی مهدی مهدوی کیا را به عنوان سرمربی تیم امید معرفی کرده بود که باعث ناراحتی میرشاد مجدی شد و حتی رئیس کمیته جوانان نیز به همین دلیل تهدید به استعفا از سمت خود کرد. عزیزی خادم رسانه ای شده است که مهدی مهدوی کیا بر عملکرد تمامی تیم های پایه نظارت دارد و مربیان سایر تیم های ملی نیز توسط وی معرفی می شوند.


سرویس خبر شماره: 1846442
12 اردیبهشت 1401 @ 10:38 ق.ظ |
1K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

همانطور که از شواهد پیداست مهدی مهدوی کیا تمایلی به همکاری با تیم امید ندارد و می خواهد به فعالیت های مربیگری خود در تیم های پایه هامبورگ ادامه دهد.

مجدی این بار سرمربی تیم امید را معرفی می کند

مهدی مهدوی کیا در مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا در تاشکند رهبری تیم امید را برعهده داشت که تیم امید پس از شکست مقابل ترکمنستان در مرحله گروهی بازی ها حذف شد و به دلیل کمبود بازیکن به قونیه نرفت. جایی که بازی های همبستگی کشورهای اسلامی برگزار می شد دلیل اصلی اینکه مهدی مهدوی کیا تصمیم به پایان همکاری خود با تیم امید گرفت، همکاری باشگاهی غیر لیگ برتری با تیم امید است. مشکلی که در گذشته وجود داشته و به نظر می رسد در آینده نیز وجود خواهد داشت و تنها راه حل برگزاری تمرینات تیم امید و برگزاری بازی های دوستانه در روز فیفا است. البته گاهی کنفدراسیون فوتبال آسیا مسابقاتی را برای این رده سنی در زمانی غیر از روز فیفا برگزار می کند.