مدافع لیورپول به عنوان تیم منتخب لیگ انتخاب شد – رای بازیکنان! – لیورپول اف سی

اوون بک مدافع لیورپول پس از یک کمپین برجسته به صورت قرضی با داندی به عنوان تیم منتخب سال لیگ برتر اسکاتلند انتخاب شد.

بک فصل جالبی را سپری کرده است و دوران حضورش در داندی به دو بخش تقسیم شده است – بازگشت کوتاهی به لیورپول در طول ژانویه.

بازگشت این مدافع چپ به اسکاتلند در پایان نقل و انتقالات زمستانی توسط باشگاه قرضی او به عنوان یک کودتا تلقی شد، زیرا شاهد علاقه دائمی سلتیک و کاهش رنجرز بود.

اگرچه مصدومیت کشاله ران باعث شده تا پایان فصل او با مشکل مواجه شود، اما بازیکن ولزی تا کنون 28 بازی برای داندی انجام داده و دو گل و 4 پاس گل به ثمر رسانده است.

فرم او در شمال مرز منجر به حضور در تیم برتر لیگ برتر اسکاتلند PFA شده است، همانطور که توسط بازیکنان دیگرش رای داده اند.

بک با دیگر فارغ التحصیلان لیگ برتر در جک باتلند، جیمز تاورنیر، کامرون کارتر-ویکرز، مت اوریلی و جان لاندسترام همراه است.


تیم برتر لیگ برتر اسکاتلند PFA: باتلند؛ Tavernier، Carter-Vickers، Scales، Beck; لوندستروم، اوریلی، مک گرگور؛ میوفسکی، بایر، شانکلند


باید دید بک که تا کنون سه بار برای تیم اصلی لیورپول بازی کرده است، اما در اوت 22 ساله می شود، می تواند در تابستان امسال به دنبال یک نقش اصلی در جای دیگری باشد.

با آمدن یک سرمربی جدید، ممکن است فرصت جدیدی برای بازیکنان قرضی ایجاد شود، اما در حال حاضر رقابت شدیدی در دفاع چپ وجود دارد.

لیورپول، انگلستان - چهارشنبه، 10 ژانویه 2024: اوون بک، بازیکن تعویضی لیورپول قبل از بازی نیمه نهایی جام حذفی فوتبال لیگ برتر، بازی اول بین لیورپول و فولام اف سی در آنفیلد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

فراتر از گزینه های ارشد اندی رابرتسون، کوستاس تسیمیکاس و جو گومز، افرادی مانند لوک چمبرز و کالوم اسکنلون نیز می توانند خود را بخشی از رقابت بیابند.

پس از یک کمپین دشوار در دفعه قبل که طلسم با فامالیکائو و بولتون به دلیل کمبود زمان بازی لغو شد، بک اکنون زندگی را به عنوان یک شروع کننده اول تجربه کرده است.

با توجه به میزان علاقه مندی در ژانویه – با توجه به اینکه کاونتری، هال، استوک و میلوال نیز در حال بررسی حرکت هستند – اگر این بازیکن 21 ساله اجازه خروج داشته باشد، بعید است که کمبود خواستگار وجود داشته باشد.

با این حال، در حال حاضر، موفقیت او در اسکاتلند باید جشن گرفته شود، در حالی که بک امیدوار است که پس از جدایی لیگ برتر اسکاتلند، فصل را به پایان برساند و داندی در جمع شش تیم برتر باشد.



https://www.thisisanfield.com/2024/04/liverpool-defender-named-in-leagues-team-of-the-year-voted-for-by-the-players/ منبع: