مذاکرات آغاز شده است؛ خرید بعدی پرسپولیس از پرتغال خواهد بود؟

در حالی که یحیی گل محمدی در آخرین مصاحبه خود گفته بود هیچ لیست ورود و خروجی به مدیران پرسپولیس ارائه نکرده است، مشخص است که اوین برای اینکه تمرکز تیمش در هفته های پایانی لیگ بر هم نزند، این موضوع را مطرح کرده است.

علیپور اخیرا پیشنهادی 300 هزار دلاری از ماریتیمو برای تمدید قرارداد دریافت کرده است. گفته می شود این پیشنهاد کمتر از قرارداد قبلی او است، بنابراین حضور او در پرتغال سود مالی زیادی برای این بازیکن به همراه نخواهد داشت. علیپور که در مصاحبه هایش برای پرسپولیسی شدن پرسپولیس چراغ سبز نشان می داد، برای پیوستن به تیم سابقش با سران تیم مذاکره نکرد. اما مدیران پرسپولیس تماس های اولیه را با مدیر برنامه این بازیکن انجام دادند و به او هم پیشنهاد دادند. علیپور که فصل بدی را در ماریتیمو سپری نکرده، علاقه زیادی به دعوت به تیم ملی و تجربه جام جهانی دارد. در دوران حضور اسکوچیچ در تیم ملی این اتفاق نیفتاد اما این بازیکن همچنان امیدوار است نظر مساعد اسکوچیچ را به دست بیاورد بنابراین بازگشت به پرسپولیس و درخشش در این تیم می تواند در این راه کمک زیادی به علیپور کند.

با توجه به ضعف پرسپولیس در خط حمله و نبود یک مهاجم شش شاخه، حضور علیپور در پرسپولیس هم می تواند کمک زیادی کند. همانطور که مشخص است مذاکرات باشگاه پرسپولیس و مدیر برنامه های علیپور آغاز شده و به زودی مذاکرات طرفین جدیتر خواهد شد. باید دید پس از توافق با بیرانوند دومین خرید پرسپولیس از قهرمانی پرتغال رقم خواهد خورد یا خیر.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

با این حال یکی از گزینه های اصلی پرسپولیس برای نقل و انتقالات تابستانی، علی علیپور است. این مهاجم که با توجه به پایان قراردادش با ماریتیمو در پایان فصل، بازیکن آزاد محسوب می شود، قرمزها تنها باید این بازیکن را متقاعد کنند تا او را به خدمت بگیرند.

علیپور در مصاحبه‌های اخیرش، علی‌پور هم مثل بیرانوند خیلی واضح اعلام نکرد که می‌خواهد به پرسپولیس برگردد، اما وقتی از او پرسیده شد که فصل آینده دوباره پیراهن تیم قدیمی را خواهد پوشید، گفت که هنوز پیشنهادی نداده است. نمایشی که نشان می دهد بازیکن سابق پرسپولیس منتظر مذاکره رسمی با سران پرسپولیس است.